analize

Naj vam nič ne uide! Zapišite svoj mail in tedensko
boste v e-nabiralnik dobili povzetek člankov na strani.

PC-asistent
Ko nekaj srednjega ni dovolj

29. 05. 2011

Količina objav je na Facebooku zelo pomemben faktor. Če objavljamo prepogosto, lahko dosežemo obraten učinek od želenega, saj nas bodo naši uporabniki začeli dojemati kot »spam«. Če objavljamo premalo bodo naši uporabniki zaspali, objave se bodo izgubile v poplavi drugih in Facebook nas bo postopoma začel obravnavati kot nezanimive.

preberite več

Skupina Ciglič d.o.o.
Facebook ni vaša oglasna deska za plakatiranje najbolj ugodne ponudbe

26. 05. 2011

Prvo pravilo poslovne komunikacije na Facebooku je, da se moramo zavedati, da smo si za plaformo izbrali družbeno omrežje, kamor se ljudje hodijo družiti in ne brati oglasnikov z najbolj noro ponudbo

preberite več

EX3M
Če nočete pustiti slabega vtisa je bolje, da vaše (ne)udejstvovanje na Facebooku izbrišete

23. 05. 2011

Ko postavimo stran za svojo blagovno znamko na Facebooku se ob enem obvežemo, da bomo prisotni in svojim oboževalcem vedno na voljo. Stran, ki ni redno ažurirana, daje slab vtis o podjetju, ki upravlja z blagovno znamko, kljub temu, da so njihove storitve ali izdelki morda na zadovoljivem nivoju

preberite več

MUMINO - studio za tekstilni tisk & oblikovanje
vzorčni primer FB uspeha malega podjetja

19. 05. 2011

Vsak med nami je že kdaj razmišljal, da bi naredil svojo »custom made« majico. Če ne zase pa za prijatelja, ki praznuje abrahama ali kaj podobnega. Ideje skoraj vedno vsebujejo nek humoren komentar ali sliko. Facebook je plantaža sočnih izjav, zagotovo ne bi bila slaba ideja, da bi majico lahko naročili kar takoj, ko preberemo nekaj duhovitega.

preberite več

s-LOVE-nija @ ona-on.com
Kako na platformi za druženje uspeva stran za druženje?

17. 05. 2011

Naj community managerji na Facebooku še tako potimo krvavi pot pri komunikaciji z našimi uporabniki in se trudimo, pa bistvo Facebooka nikoli ne bo v nas. Bistvo Facebooka je (na srečo) še vedno v druženju, ohranjanju in navezovanju stikov, tudi tistih bolj intimnih. In prav je tako.

preberite več

Zoo Market Rex
odličen primer kako naj na Facebooku komunicira trgovina

16. 05. 2011

Se spomnite analize Zavetišča Horjul, ki je pred časom dobila zelo visoko oceno? Kot smo ugotovili že takrat, je komuna ljubiteljev živali na Facebooku številčno močna in zelo aktivna. Vendar imajo zavetišča to prednost, da lažje trkajo na čustva, ki se porodijo v človeku ob njihovih zgodbah. Trgovine morajo pri tem bolj paziti.

preberite več

Groš d.o.o. Ljubljana
Je avtomobilizem res samo za moške?

14. 05. 2011

Danes so pod mikroskopom fantje in dekleta iz vulkanizerstva Groš iz Ljubljane. Cilj njihovega nastopa je pridobivanje novih strank. Bomo tudi pri njih našli napako premnogih podjetij, ki želijo svojo prodajo preko Facebooka povečati preveč neposredno?

preberite več

Salon svetil Dimco trade d.o.o.
Se je trgovcem že posvetila žarnica?

09. 05. 2011

Kakorkoli, obisk trgovine s svetili lahko postane prava nočna mora, zato je dobro že pred obiskom na Facebooku preveriti, kje so pravi mojstri doma.

preberite več



Nazaj   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20   Naprej




1

1