
PC-asistent
Ko nekaj srednjega ni dovolj
29. 05. 2011Količina objav je na Facebooku zelo pomemben faktor. Če objavljamo prepogosto, lahko dosežemo obraten učinek od želenega, saj nas bodo naši uporabniki začeli dojemati kot »spam«. Če objavljamo premalo bodo naši uporabniki zaspali, objave se bodo izgubile v poplavi drugih in Facebook nas bo postopoma začel obravnavati kot nezanimive.
preberite več
Skupina Ciglič d.o.o.
Facebook ni vaša oglasna deska za plakatiranje najbolj ugodne ponudbe
26. 05. 2011Prvo pravilo poslovne komunikacije na Facebooku je, da se moramo zavedati, da smo si za plaformo izbrali družbeno omrežje, kamor se ljudje hodijo družiti in ne brati oglasnikov z najbolj noro ponudbo
preberite več
EX3M
Če nočete pustiti slabega vtisa je bolje, da vaše (ne)udejstvovanje na Facebooku izbrišete
23. 05. 2011Ko postavimo stran za svojo blagovno znamko na Facebooku se ob enem obvežemo, da bomo prisotni in svojim oboževalcem vedno na voljo. Stran, ki ni redno ažurirana, daje slab vtis o podjetju, ki upravlja z blagovno znamko, kljub temu, da so njihove storitve ali izdelki morda na zadovoljivem nivoju
preberite več
MUMINO - studio za tekstilni tisk & oblikovanje
vzorčni primer FB uspeha malega podjetja
19. 05. 2011Vsak med nami je že kdaj razmišljal, da bi naredil svojo »custom made« majico. Če ne zase pa za prijatelja, ki praznuje abrahama ali kaj podobnega. Ideje skoraj vedno vsebujejo nek humoren komentar ali sliko. Facebook je plantaža sočnih izjav, zagotovo ne bi bila slaba ideja, da bi majico lahko naročili kar takoj, ko preberemo nekaj duhovitega.
preberite več
s-LOVE-nija @ ona-on.com
Kako na platformi za druženje uspeva stran za druženje?
17. 05. 2011Naj community managerji na Facebooku še tako potimo krvavi pot pri komunikaciji z našimi uporabniki in se trudimo, pa bistvo Facebooka nikoli ne bo v nas. Bistvo Facebooka je (na srečo) še vedno v druženju, ohranjanju in navezovanju stikov, tudi tistih bolj intimnih. In prav je tako.
preberite več
Zoo Market Rex
odličen primer kako naj na Facebooku komunicira trgovina
16. 05. 2011Se spomnite analize Zavetišča Horjul, ki je pred časom dobila zelo visoko oceno? Kot smo ugotovili že takrat, je komuna ljubiteljev živali na Facebooku številčno močna in zelo aktivna. Vendar imajo zavetišča to prednost, da lažje trkajo na čustva, ki se porodijo v človeku ob njihovih zgodbah. Trgovine morajo pri tem bolj paziti.
preberite več
Groš d.o.o. Ljubljana
Je avtomobilizem res samo za moške?
14. 05. 2011Danes so pod mikroskopom fantje in dekleta iz vulkanizerstva Groš iz Ljubljane. Cilj njihovega nastopa je pridobivanje novih strank. Bomo tudi pri njih našli napako premnogih podjetij, ki želijo svojo prodajo preko Facebooka povečati preveč neposredno?
preberite več
Salon svetil Dimco trade d.o.o.
Se je trgovcem že posvetila žarnica?
09. 05. 2011Kakorkoli, obisk trgovine s svetili lahko postane prava nočna mora, zato je dobro že pred obiskom na Facebooku preveriti, kje so pravi mojstri doma.
preberite več
Družabna omrežja, Matej Špehar s.p.
Kersnikova ulica 14, 1233 Dob,
E-pošta: info@matejspehar.si