Zoo Market Rex

Naj vam nič ne uide! Zapišite svoj mail in tedensko
boste v e-nabiralnik dobili povzetek člankov na strani.

odličen primer kako naj na Facebooku komunicira trgovina

16. 05. 2011



Se spomnite analize Zavetišča Horjul, ki je pred časom dobila zelo visoko oceno? Kot smo ugotovili že takrat, je komuna ljubiteljev živali na Facebooku številčno močna in zelo aktivna. Vendar imajo zavetišča to prednost, da lažje trkajo na čustva, ki se porodijo v človeku ob njihovih zgodbah. Trgovine morajo pri tem bolj paziti, saj jih komerciala hitro preusmeri v drugo skrajnost.

Danes si bomo pogledali, kako (če sploh) so ta problem obšli pri trgovini Zoo Market Rex. Dogajanje na njihovem zidu je že na prvi pogled zelo živahno, lahko torej pričakujemo še eno dobro oceno?

Link: www.facebook.com/zoorex

Zid: Objave so pogoste, ena na dan, točno po urniku. Dejstvo, da dneva brez objave ni, kaže na dobro organizacijo, kar je na Facebooku lahko zelo pomembno. Nagradne igre so pogoste in odzivne, veliko je samostojnih objav uporabnikov, objave niso samo prodajne. Poleg "vremenskih" objav pogrešam edino morda še kakšen nasvet ali uporabno informacijo o ljubljenčkih.

Ocena:

Interakcije: za neko srednje številčno bazo uporabnikov je interakcij zelo veliko. Uporabniki tudi sami pošiljajo vprašanja in slike svojih ljubljenčkov na zid in s tem pomagajo pri soustvarjanju vsebine. Vaša naloga sedaj je le, da skrbno pazite, da ne zaspijo. Z ugodnostmi uporabnike prepričajte še v kakšen »check-in« s pomočjo funkcije Places. Morda ne bi bila slaba ideja, če bi bila še kakšna fotografija zadovoljne stranke in njene zverinice iz trgovine.

Ocena:

Zavihki: na strani je pet zavihkov, ki jih druži oblikovna dovršenost in kvaliteta izdelave. Zavihek dobrodošlice je lep in služi svojemu namenu, »Kdo tipka« pa se mi zdi na splošno premalo izrabljena poteza na Facebook straneh. Lepo je vedeti, da se pogovarjamo z resničnima osebama, ki jih poleg tega lahko še nekoliko pobliže spoznamo. Priporočam samo, da zavihek "top ponudba" premaknete nekoliko višje, saj se prikaže šele ob kliku na "več".

Ocena:

Uporabniki: v petih mesecih približno 550 novih, številka je danes na 1600 uporabnikov. Kljub komercialni naravnanosti strani se številka lepo vzdiguje. Pristaši so aktivni in odzivni, kar je še bolj pomembno kot sama kvantiteta le teh.

Ocena:

Splošni vtis: Lepo je pogledati stran, kjer je že na daleč vidno, da za njo stoji sposoben in zagnan team, ki ima vizijo in gradi na dolgoročni strategiji. Najprej je potrebno poslušati, šele nato prodajati. Upajmo, da admina ne bosta izgubila volje do upravljanja, saj je njuno delo do sedaj zelo dobro, v podporo pa priča preko 1.600 aktivnih uporabnikov. Upam, da se uspešno delo pozna tudi v prodajnih rezultatih ;)

Ocena:
 



Follow Me on Pinterest

Če bi tudi sami radi iz vaše Facebook strani naredili uspešno poslovno zgodbo nas kontaktirajte. V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo tudi samo na eno pravo, debatno kavo.








1

1