Ko nekaj srednjega ni dovolj
29. 05. 2011
Količina objav je na Facebooku zelo pomemben faktor. Če objavljamo prepogosto, lahko dosežemo obraten učinek od želenega, saj nas bodo naši uporabniki začeli dojemati kot »spam«. Če objavljamo premalo bodo naši uporabniki zaspali, objave se bodo izgubile v poplavi drugih in Facebook nas bo postopoma začel obravnavati kot nezanimive.
Večinoma se kot pravilo pojavlja 1-2 objavi na dan, vendar pravega odgovora v resnici ni (preverite članek o številu objav na vaši Facebook strani) Vse je odvisno od zanimivosti objav in angažiranosti vaših sledilcev. Preverimo, kako so komunikacijo na Facebooku zastavili pri PC-asistentu, računalniškem servisu na domu za Ptuj in okolico.
Link: www.facebook.com/PCasistent
Zid: objave so dobre, podajajo kvalitetno vsebino, na zanimiv način, prav tako je zelo malo komercialnih sporočil. Vendar jih je občutno premalo. Z v povprečju eno objavo na teden so daleč od tega, da bi dosegli tisto kritično maso, ki ustvarja interakcije in nove oboževalce.
Ocena:
Interakcije: interakcij je zelo malo. Razlog je verjetno v tem, da frekvenca objav ni dovolj visoka, zaradi česar uporabniki objave spregledajo, ker ni interakcij pa Facebook zniža vrednost objavam in jih preneha prikazovati na zidovih uporabnikov. In tako se začne Facebookov začaran krog. Pogrešam tudi poziv k dvosmerni komunikaciji, objave so večinoma dejstva, ki ne zahtevajo uporabnikovega angažiranja.
Ocena:
Zavihki: Tokrat kovačeva kobila ni bosa, pravzaprav je kar lepo in uporabno obuta. Pristajalni zavihek je lep, pregleden in vključuje vse obvezne elemente. Vključuje tudi video predstavitev, kar zna biti zelo zanimivo za uporabnika, morda je le malo predolga. Pogrešam zavihek z referencami – pri oblikovalcih spletnih strani in spletnih programerjih namreč ravno te povejo največ.
Ocena:
Uporabniki: ko sem zbiral prijave 5 mesecev nazaj je bila stran čisto sveža. Takrat je imela 138 oboževalcev, danes pa jih ima slabih 500. Gre sicer za lepo rast vendar je treba računati tudi s tem, da Facebook strani v začetku načeloma lažje zrastejo, saj je prirast novih fanov bolj organski, prve oboževalce je tako lažje dobiti. Ko se prvi val ustavi pa postane pridobivanje novih članov težje opravilo in ob napačni komunikaciji se laho rast tudi popolnoma ustavi. Priporočam, da vašo stran začnete komunicirati še kje drugje, morda na tiskovinah, računih, oglasih.
Ocena:
Splošni vtis: stran je lepo urejena, komunikacija admina na nivoju. Ko bi le objavljali nekoliko bolj redno. Pri nagradnih igrah je zaslediti pomanjkanje strategije, saj so zasnovane nedomiselno in uporabnika ne pritegnejo. Škoda, saj so ravno nagradne igre lahko naše zelo močno orodje. Če bi Facebooku posvetili malo več časa, bi lahko iz povprečne štorije to postala zgodba o uspehu.
Ocena:
Če bi tudi sami radi iz vaše Facebook strani naredili uspešno poslovno zgodbo nas kontaktirajte. V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo tudi samo na eno pravo, debatno kavo.
Družabna omrežja, Matej Špehar s.p.
Kersnikova ulica 14, 1233 Dob,
E-pošta: info@matejspehar.si