Če nočete pustiti slabega vtisa je bolje, da vaše (ne)udejstvovanje na Facebooku izbrišete
23. 05. 2011
Ko postavimo stran za svojo blagovno znamko na Facebooku se ob enem obvežemo, da bomo prisotni in svojim oboževalcem vedno na voljo. Stran, ki ni redno ažurirana, daje slab vtis o podjetju, ki upravlja z blagovno znamko, kljub temu, da so njihove storitve ali izdelki morda na zadovoljivem nivoju.
Poleg tega pa se zelo težko odzovemo na morebitne kritike, če nas ni zraven. Predstavljate si, da vaša potencialna stranka pride na vaš zid, ki je pol kritik na katere ni odgovora? V primeru, da za stran nimamo časa ali nimamo volje za njeno upravljanje je bolje, da stran popolnoma izbrišemo.
EX3M je ena izmed tistih strani, pri katerih je že po prvem pogledu jasno, da bo ocena zelo slaba. Pa poglejmo zakaj.
Link: www.facebook.com/pages/EX3M/112405735444779
Zid: njihov zid žalostno sameva že dobra dva meseca, kar ni nič kaj spodbudno. Ključ uspešnosti na socialnih omrežjih je med drugim tudi redna prisotnost in interakcija s svojimi oboževalci. Če ne objavljamo redno nas Facebook namreč tretira kot nezanimive in nas ne umešča na zidove naših sledilcev. Kar nekaj truda bo potrebnega, da se vrnemo nazaj. V kolikor niste pripravljeni za nekaj mesecev konkretno pljuniti v roke, je morda bolje, da stran zaprete.
Ocena:
Interakcije: če odštejemo nekaj uporabnikov, ki so tvorci interakcij že od samega začetka, teh sploh ni. Razlog za pomanjkanje interakcij je v neredni in napačni komunikaciji - objave so namreč preveč prodajne, nimajo poziva k akciji, pogosto pa so povezave deljene popolnoma brez besedila. Če se interakcije preveč ponavljajo sčasoma izgubijo svojo vrednost, zato je nujno v interakcije vključiti tudi ostale oboževalce.
Ocena:
Zavihki: na strani zavihkov ni, zaradi neažurnosti zidu je to le še bolj opazno. Priporočam ureditev zavihka dobrodošlice, katerega funkcija je, da nove uporabnike poziva, da postanejo oboževalci. V kolikor boste resno zagrabili s komunikacijo bo ureditev tega zavihka dodala nekaj dodatnega učinka pri pridobivanju oboževalcev. Priporočam tudi ureditev zavihka z vašo aktualno ponudbo, saj boste s tem vaš zid razbremenili komercialnih vsebin.
Ocena:
Uporabniki: glede na videno niti ne čudi, da število uporabnikov pada. Pred petimi meseci je stran imela stran šest uporabnikov več kot danes, ko se je številka ustavila na 575. Padec ni velik, napoveduje pa da bo šlo v prihodnosti bolj strmo navzdol. Baza je sicer še relativno velika in v kolikor bi jo uspeli zbuditi z nagradnimi igrami in redno komunikacijo lahko služi kot odličen temelj za naprej.
Ocena:
Splošni vtis: stran nagovarja potencialno zelo odzivno skupino uporabnikov Facebooka - (ekstremne) športnike, ki imajo radi novosti iz sveta športne opreme. Vendar je zapuščena in na njenih razvalinah se nabira prah. Tako stanje odganja vsakega novega potencialnega uporabnika. Potrebnih bo kar nekaj ur dela, da popravite škodo in preden bodo sploh vidni prvi rezultati. Če te žrtve niste pripravljeni sprejeti pa je morda najbolje, če stran pobrišete. Zakaj bi na spletu puščali slab vtis.
Ocena:
Če bi tudi sami radi iz vaše Facebook strani naredili uspešno poslovno zgodbo nas kontaktirajte. V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo tudi samo na eno pravo, debatno kavo.
Družabna omrežja, Matej Špehar s.p.
Kersnikova ulica 14, 1233 Dob,
E-pošta: info@matejspehar.si