
Univerzitetna knjigarna
Facebook in knjige! Kako gre lahko to skupaj? Odlično, če se tega pravilno lotimo
20. 03. 2011Koliko knjižnjih moljev je v resnici na Facebooku in kako uporabna platforma so lahko družabna omrežja za besedo v svoji najbolj prvotni inačici - izpisano na dobri stari papir? Preverimo.
preberite več
Nova KBM
Kako so se Facebooka lotili bankirji?
10. 03. 2011Na predavanjih večkrat opozorim na različne načine komunikacije. In ravno banke imam velikokrat na pladnju, kot primer tistih, z najbolj konzervativnim pristopom. Pred nami je dokaz, da temu ni nujno tako.
preberite več
Licitacija "Prodano"
Tokrat bi bil primernejši izraz kot analiza, obdukcija
08. 03. 2011Ko mislim, da se je pod mojo lupo znašlo že vse, me vedno znova doleti presenečenje. Včasih pozitivno, današnje žal ne. Opraviti imam s klinično mrtvo Facebook stranjo.
preberite več
by AB
Iskreno, zanimivo in pisano delo
27. 02. 2011Vzorčni primer, kako lahko Facebook izkoristimo za promocijo svojega dela. Ana je z iskreno komunikacijo dosegla veliko število zasledovalcev in predvidevam, da tudi naročnikov njenih malih umetnin.
preberite več
fimomasa.si
Je veliko, ni pa vse v številkah
22. 02. 2011Pretiravanje nikoli ni dobro, saj lahko hitro doživimo efekt, nasprotnemu od želenega. Danes je pod lupo stran, ki je iz simpatične dejavnosti, ročnega ustvarjanja nakita, prešla v agresivno lobiranje za nove uporabnike.
preberite več
Studio Sapralot
Tokrat mini inventura FB dela grafičnih oblikovalcev
14. 02. 2011Ko pogledamo stran, ki so jo naredili mojstri grafičnih programov, je gotovo nekaj: stran bo lepa. Pa je tudi pametna (beri funkcionalna)? Poglejmo današnjo analizo.
preberite več
Zavod Simetris
Kako se na FB znajdejo pedagogi
10. 02. 2011Pod mojim mikroskopom se je tokrat znašla zanimiva tematika, stran, ki medij družabnih omrežij izkorišča za komunikacijo svojih pedagoških seminarjev in delavnic za boljše učenje, mirnost in zbranost otrok.
preberite več
Flota
Nova platforma zahteva upoštevanje novih pravil
08. 02. 2011Vsak nastop na Facebooku je popolnoma svoja zgodba. Osnove so enake pri vseh - strategija, ciljna publika in namen pa se razlikujejo od strani do strani. Lahko rečemo celo od administratorja do administratorja.
preberite več
Družabna omrežja, Matej Špehar s.p.
Kersnikova ulica 14, 1233 Dob,
E-pošta: info@matejspehar.si