Je avtomobilizem res samo za moške?
14. 05. 2011
Dobra in pravilno izbrana pnevmatika lahko izboljša občutek v vožnji, poskrbi za večjo varnost, izboljša vozne lastnosti avtomobila in nam prihrani tudi nekaj denarja. Konstantno ozaveščanje o pomembnosti kvalitete pnevmatik in zakon, ki predpisuje menjavo pnevmatik dvakrat letno, gresta vulkanizerjem močno na roko. Se to lahko izkoristi na Facebooku?
Danes so pod mikroskopom fantje in dekleta iz vulkanizerstva Groš d.o.o. iz Ljubljane. Cilj njihovega nastopa je pridobivanje novih strank. Bomo tudi pri njih našli napako premnogih podjetij, ki želijo svojo prodajo preko Facebooka povečati preveč neposredno?
Link: www.facebook.com/grosdoo
Zid: koliko naj bo objav na zidu, da jih uporabniki ne bodo začeli dojemati kot spam? To je stara zgodba, na katero še vedno ni pravega odgovora - vse je odvisno od vsebine. Vendar pa je povprečno ena objava na teden definitivno premalo za vzdrževanje odnosa z našimi sledilci. Predlagam, da se frekvenca objav vzdigne vsaj na 2-3 kvalitetne objave na teden. Čim bolj se poskusite ogniti prodajnim objavam, uporabnike pa nagovorite k interakciji.
Ocena:
Interakcije: jih je bore malo, vse večinoma pridejo od iste skupine ljudi. Poskusite bolj vključevati ljudi v komunikacijo, saj imajo sedaj bolj funkcijo poslušalca in niso aktivno vpleteni v doganje. Nagradna igra na 100 novih uporabnikov je super ideja, zakaj ne bi glede nagrade vprašali vaših fanov, kaj si želijo? Naredite anketo s katerimi gumami se vozijo, katerim najbolj zaupajo, kaj je razlog za nakup, na koliko časa jih je potrebno menjati, ali vedo kakšen je pravi tlak v njihovih pnevmatijah,... Prepričan sem, da bi dobili zanimive odgovore. Facebook je večsmerna komunikacija, če tega ni, je vse zaman.
Ocena:
Zavihki: zavihek je le en, vendar ima dve pomanjkljivosti: nove uporabniki padejo neposredno na zid in ne na pristajalni zavihek ter neprimerno vsebino. Zavihek dobrodošlice naj vaše potencialne oboževalce nagovarja k lajkanju strani in ne k nakupu izdelka ali storitve. To slednje morate doseči šele s komunikacijo na zidu.
Ocena:
Uporabniki: v skoraj petih mesecih je novih oboževalcev le 20. Številka se je trenutno ustavila pri 390. Očitno nekaj delate narobe. Glede na to, da se pri vas verjetno dnevno zglasi večje število strank – ste pomislili, da bi na kakršenkoli način na Facebook povabili vaše stranke iz vulkanizerstva? Morda bi jim medtem, ko čakajo na menjavo pnevmatik poslali na Facebook? Še bolje, postavite Facebook kotiček in jim, če napišejo na svoj zid kje so odobrite kakšen FB popust.
Ocena:
Splošni vtis: Vsaka tematika je lahko zanimiva, seveda če se jo lotimo s pravo mero kreativnosti. Če vas ni strah zaviti v bolj divje vode – glede na to, da so vaša ciljna skupina večinoma moški (preverite strukturo baze uporabnikov v insightih), si drznite tu in tam objaviti delček lepe ženske kože ali nekaj adrenalinskega. Poskusiti ni greh. Vsi vozimo avtomobile in pnevmatike so del našega življenja. Vaša naloga je, da jih postavite v ospredje. Ste razmišljali, da bi kakšen od zaposlenih postal vaš ambasador in bi dajal koristne nasvete. Prepričan sem, da imate strokovno znanje, potrebno ga je samo še spraviti na FB.
Ocena:
Če bi tudi sami radi iz vaše Facebook strani naredili uspešno poslovno zgodbo nas kontaktirajte. V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo tudi samo na eno pravo, debatno kavo.
Družabna omrežja, Matej Špehar s.p.
Kersnikova ulica 14, 1233 Dob,
E-pošta: info@matejspehar.si