
Modna oblikovalka Valerija Kralj VK
Obleka ne naredi le človeka, tudi FB stran
02. 02. 2011Platforma družabnih omrežij je kot naročena za umetnost, kreativo, oblikovanje, modo, stil,... seveda, če znamo to izkoristiti. In samo biti na Facebooku še zdaleč ni dovolj. FB je živ medij, ki ugasne tisti trenutek, ko se z njim nehamo ukvarjati.
preberite več
EquiGaia - The World of Horses
Konji dobro vlečejo Facebook kočijo
31. 01. 2011Dokaz, da lahko tudi v nišnih kategorijah uspemo, če gledamo dovolj široko in se ne omejujemo na geografske meje naše državice. S pomočjo Facebooka je cel svet kot mala globalna vas.
preberite več
Big Creative
Ko kreativa prehitro doseže svoje meje
29. 01. 2011Današnja analiza je lahko tudi čisto zgrešena. Zajema namreč tematiko v kateri sem premalo doma, da bi lahko vlekel čisto prave zaključke, ki jih vidim pod povečevalnim steklom. Morda mi je vsaj malo v pomoč, da sem včasih delal najboljše hiše - ampak samo iz Lego kock.
preberite več
Info center Bohinj
Gorenjci morajo pozabiti na svojo pregovorno "škrtost"
27. 01. 2011Zanimivo je analizirati popolnoma različne dejavnosti na Facebooku, katerim je skupna le platforma, cilji pa običajno zelo različni. Posledično se razlikuje tudi pot do cilja. Tokrat pojdemo na Gorenjsko.
preberite več
Dormeo Slovenija
Kako so se družabnih medijev lotili strokovnjaki direktnega marketinga?
25. 01. 2011Verjetno ni človeka, ki se ob besedi Top Shop ne bi spomnil neverjetnih ponudb, ki so lahko še bolj ugodne, če pokličete takoj. Pa to še ni vse, če boste naročili ...
preberite več
Bodi eko
Je eko gibanje res PR nateg 21. stoletja?
24. 01. 2011Zelena je barva, ki prodaja. Tudi na Facebooku. In nekateri so to uspešno izkoristili.
preberite več
Ekonomska fakulteta
Živahno dogajanje, a prepočasna rast novih uporabnikov
18. 01. 2011Fakulteta, ki jo je svoje dni obiskoval tudi pisec teh stavkov, se je že pred časom odločila za nastop na družabnih medijih.
preberite več
Družabna omrežja, Matej Špehar s.p.
Kersnikova ulica 14, 1233 Dob,
E-pošta: info@matejspehar.si