analize

Naj vam nič ne uide! Zapišite svoj mail in tedensko
boste v e-nabiralnik dobili povzetek člankov na strani.

Društvo za zaščito živali Kranj
Fino je analizirati stran, kjer denar ni glavni motiv

28. 06. 2011

»Všeč mi je gumb« je zelo misteriozna zadeva. Precej ljudi se sploh ne zaveda, da s tem, ko polajkajo neko stran, le-tej na široko odprejo vrata na njihov news feed. Verjetno pa je še več takih, ki precenjujejo moč tega gumba – tem se zdi, da prispevajo dovolj že s preprostim klikom in da svet od njih ne potrebuje ničesar več.

preberite več

KAVARNA KINO Radovljica
Za gostince je lahko Facebook čarobna palčka. Če ga znajo pravilno uporabiti, seveda.

22. 06. 2011

Facebook je sicer relativno poceni oblika promocije, sama uporaba je zastonj, edini vložek (če pozabimo za trenutek na aplikacije) je vaš čas. Vendar pa Facebook ne more in ne sme biti zadnja stvar na vašem urniku za tisti dan.

preberite več

Moja leta
Kaj na Facebooku počno veterani?

20. 06. 2011

Generacija 50+ je ena izmed najhitreje rastočih skupin na Facebooku. Danes obsega že nekaj več kot 70 tisoč članov. So pa ti uporabniki nekoliko bolj specifični – od ostalih jih namreč loči nekoliko slabše tehnično poznavanje Facebookove platforme, so pa tudi manj aktivni pri produkciji vsebin, v večji meri bolj opazujejo dogajanje, kot se v njega vključujejo.

preberite več

Najboljše zabave v Ljubljani
Ko na Facebooku zmanjka sape

14. 06. 2011

Kljub hitri rasti števila starejših uporabnikov pa je glavnina na Facebooku še zmeraj na strani mladih. Tistih, ki še nimajo družin in imajo čas in voljo cele večere prežurati zunaj. Naslednji dan je seveda rutina, da se poroča o stanju mačka, nalaga fotografije iz prejšnjega večera, obuja spomine na kakšne posebne dogodke.

preberite več

Ringaraja - ko pomislite družina.
Otroci in odraščanje je za Facebook zelo hvaležna tematika

11. 06. 2011

Ko dobimo malega nadebudneža ali nadobudnico se začne neko novo obdobje – nekateri starši bodo takrat iskali nasvete, spet drugi bodo komaj čakali, da svoje skupne trenutke delijo z drugimi, tretji bodo z veseljem podali uporabne nasvete, in tako naprej. In ko se taka druščina nabere na kupu, je po navadi kar pestro.

preberite več

T-2 d.o.o.
Kako se na FB znajdejo ponudniki telekomunikacijskih storitev?

07. 06. 2011

Marketing na družabnih omrežjih je veliko PR-a, marketinga, matematike in smisla za komunikacijo. Definitivno pa ni to neka najbolj eksaktna znanost. Če sta našli čarobno formulo pri vas in pri vaših oboževalcih, ni nujno, da ta daje rezultate pri sosedu. In obratno, seveda.

preberite več

Eggotrip
Na FB se šov ne sme ustaviti

04. 06. 2011

Če te danes ni na Facebooku ne obstajaš. Velja za zasebne profile, kot tudi za strani blagovnih znamk, z nekaj svetlimi izjemami. Facebook je super orodje za promocijo, vendar je ravno zaradi prenasičenosti komercialnih vsebin lahko tudi skrita past za novo pridružene.

preberite več

Independence International
Uporabniku mora biti takoj jasno kam je prišel, drugače ne bo šel naprej

30. 05. 2011

Ena glavnih prednosti Facebook strani pred www stranmi je, da imajo Facebook strani vse enake funkcionalnosti in to na istih mestih. Poleg tega so zelo podobne našim zasebnim profilom, ki jih vsi poznamo kot lasten žep. Uporabnik bo tako zelo hitro našel informacije, ki jih potrebuje.

preberite več



Nazaj   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20   Naprej




1

1