Kako uspeti na Facebooku?

Naj vam nič ne uide! Zapišite svoj mail in tedensko
boste v e-nabiralnik dobili povzetek člankov na strani.

Kratek priročnik za telebane, ki šele spoznavajo svet družabnih omrežij

24. 06. 2011



Na strani www.matejspehar.si najdete preko 200 člankov o uspešni poslovni komunikaciji na FB. Spodnji zapis je le kratek povzetek vseh vsebin, ki jih je priporočljivo upoštevati, če ste na začetku vaše poslovne Facebook poti. Neštetokrat dobim vprašanja kako in kje začeti. Star pregovor pravi: če bi človek rad ribo, mu daj palico in mu pokaži kako se lovi z njo. Drugače ga boš moral večno zalagati z ribami. Vesel bom, če boste ta članek delili s svojimi prijatelji, ki so šele na začetku.

Na začetku dobro premislite kakšen je vaš namen nastopa na Facebooku. Ne silite nanj brez strategije in zastavljenih ciljev, ki bi jih radi dosegli. Določite budžet, analizirajte konkurenco, preverite kdo je vaša ciljna publika, katere vsebine jo zanimajo, poiščite pravi ton komunikacije, določite kdo bo community manager, obvestite zaposlene, da se je začela FB doba. Predvsem pa ne silite na Facebook zato, ker je to in.

Vprašanja na katera si morate odgovoriti še pred začetkom (vir: predavanje Kako uspeti na Facebooku)

Kako torej postavite FB stran za svoje podjetje? Vse skupaj začnete tukaj. Bodite pozorni pri izbiri pravilne kategorije in dobro premislite, kako se bo stran imenovala. Ime strani je ena najbolj pomembnih stvari na začetku (kasneje ga ne morete spreminjati), pozabite na razne uradne nazive (nikogar na FB ne zanima ali ste d.d. ali d.o.o.). Ne pozabite niti na primerno profilno sliko in zavihek dobrodošlice. Med hinti na tej strani boste našli še ogromno ostalih nasvetov okoli ostalih podrobnosti. Saj veste, samo enkrat lahko naredite prvi vtis. Naj bo najboljši ;)

Stran stoji, potrebno je pridobiti prve uporabnike. Kako? Tukaj imate 10 nasvetov kako napolniti bazo vaše FB strani. Za mnoge je to najtežji del, a verjemite, gre za lažjega (nagradne igre). Prava čarovnija se namreč šele začenja. Uporabnike je potrebno pravilno animirati, tako da jim zlezete pod kožo. In morda enkrat pripeljete pred blagajno ;) Z vašimi obstoječimi ali potencialnimi klienti postanete prijatelji - začnejo vam zaupati. In saj veste: stranke pridejo in gredo, prijatelji pa ostanejo.



Follow Me on Pinterest

Hvala za prebiranje mojih kratkih namigov (hintov) za uspešno poslovno komuniciranju na Facebooku. Če pa vam to ni dovolj me kontaktirajte V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo samo na kavo ;)








1

1