Facebook je tudi uradno priznal, da kaznuje uporabo drugih vmesnikov za objave
28. 09. 2011
Obstaja kar nekaj orodij s katerimi si lahko olajšamo intenzivno delo na družabnih omrežjih. Z enim pritiskom lahko isto vsebino objavimo na Facebooku, Twitterju, LinkedInu, Googlu. Toda ali ste opazili, da so odzivi Facebook uporabnikov na tovrstne objave nižji kot običajno?!
Sprva sem bil prepričan, da sem paranoičen, preveč obremenjen z družabnimi omrežji in delam iz muhe slona. Da so objave o lokacijah mojega dnevnega potepanja, ki jih posredujem preko FourSquara še na Facebook enostavno nezanimive in mojih FB prijateljev to pač ne zanima. Pa se je sum okrepil, ko sem preko popularnega TweetDecka občasno isto vsebino posredoval na več platform. In spet ni bilo pravega odziva. Pa je vse klapalo - od vsebine, časa, formulacije. Post je bil tako univerzalen, da je pil vodo na vseh platformah. A se je stara ljudska modrost o dimu in ognju izkazala za še kako resnično.
Podjetje Applum, ki je izdelalo aplikacijo EdgeRange Checker, ki neprestano spremlja odzive vaših objav je v javnost dala študijo vidnosti Facebook objav. In prišlo do šokantnih rezultatov - v primeru uporabe neFB aplikacij za posredovanje vsebin na Facebook je vednost in odziv mnogo, do 80% nižji, kot če za objavljanje uporabljamo Facebookov vmesnik na strani.
In danes se je to ljubosumno favoriziranje lastnih FB sistemov in postavljanje na stranski tir vsega ostalega dalo razbrati tudi v uradni Facebookovi objavi na strani Facebook + Journalists
Hvala za prebiranje mojih kratkih namigov (hintov) za uspešno poslovno komuniciranju na Facebooku. Če pa vam to ni dovolj me kontaktirajte V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo samo na kavo ;)
Družabna omrežja, Matej Špehar s.p.
Kersnikova ulica 14, 1233 Dob,
E-pošta: info@matejspehar.si