Google je postavil platformo za posel

Naj vam nič ne uide! Zapišite svoj mail in tedensko
boste v e-nabiralnik dobili povzetek člankov na strani.

Nekaj osnovnih smernic kako začeti poslovni cirkus na G+

08. 11. 2011



Sredi poletja je Google z velikim odzivom zagnal svoje novo družabno omrežje G+ . Po začetnem navdušenju in viralni širitvi je začelo zmanjkovati sape. Včeraj pa je završalo - Google je predstavil alternativo Facebookovim stranem. Bo to dovolj, da se zbudi omrežje duhov?

Na začetku svoje zgodovine Google ni dopuščal odpiranja G+ profilov za poslovne namene. Svojo odločnost je pokazal s tem, da so brez usmiljenja zbrisali poizkuse tako zvenečih blagovnih znamk kot je Ford. No, sedaj so obrnili ploščo. Ta trenutek imamo možnost 40 milijonom uporabnikom Googla plus pokazati stran za naš posel. Ali začeti s komunikacijo še na enem družabnem omrežju je vsebina naslednjega bloga, vas pa stane le nekaj minut, da si zakoličite parcelico tudi na G+. Saj veste kaj pravijo starejši in modrejši od nas: "od viška glava ne boli". Ali bo poslovna platforma Googla plus postala konkurent Twitterju in Facebooku, pa bo pokazal čas in predvsem vaše stranke - če se bodo odločile bolj množično uporabljati to omrežje. Zaenkrat kakšne gneče ni ;)

Google ima na zalogi zelo močan argument, ki bo mnoge prepričal v skok (tudi) na G+. Strani postavljene na "plusu" se bodo pojavljale zelo visoko tudi v iskalnih zadetkih ostalih Googlovih produktov. Najpomembnejši je seveda njihov iskalnik. OK, tudi Facebook zadetki so običajno visoko rangirani. A tu se skriva mali trik, ki bo razveselil poslovne subjekte in razjezil običajne uporabnike: če bodo slednji iskali vaš brand z predpono "+" bodo vašo stran ne samo takoj našli, temveč ji začeli tudi samodejno slediti. To funkcijo pri Googlu imenujejo "direct connect",o njej pa bo zagotovo še veliko govora.

primer nove funkcionalnosti v spodnjem videu

Kako začeti svoj biznis šov na G+ ? Nekaj osnovnih smernic spodaj

Stran ustvarite  tukaj. Bodite pozorni predvsem na izbiro primerne kategorije. Če boste izbrali "lokalno podjetje ali kraj" boste morali urediti še geografsko lokacijo svojega podjetja. Pri ostalih štirih kategorijah tega ni.

Če ste ste že stari znanec G+ boste vse potrebno (podatki, slike, naslov spletne strani) uredili v nekaj minutah. Poslovni profili so zelo podobni že znanim zasebnim. Zanimivo je, da vas le pri izbiri lokalnega podjetja Google prosi za telefonsko številko, v ostalih kategorijah tega podatka ni potrebno vpisati.

Potrebno je razlikovati dve podobni funkciji - tipka +1, pod vašo profilno sliko strani, vam samo vzdiguje rating pri iskanju in verodostojnosti, uporabniki pa vam začnejo slediti šele takrat, ko vas dodajo v svoje kroge.

Za razliko od zasebnih profilov, na poslovnih ne moremo zapirati vsebin, le-te so v vsakem primeru javne in dostopne za vse.

Skočiti na novi vlak družabnih omrežij? Kot vedno bo pravi odgovor pokazal čas. Zaenkrat je G+ bolj omrežje duhov, kjer je komunikacija po začetni evforiji skoraj čisto zamrla. Google poslovni profili so zelo podobni Facebookovim (tako kot je celotno G+ omrežje kopija Zuckerbergovega) in ne prinašajo revolucije. Kot že omenjeno, pa vam postavitev strani ne more škoditi. Ali pa se bo na njej izplačalo tudi intenzivno delati, pa bomo videli.

Ob koncu pa še povabilo, da dodate našo G+ stran v vaše kroge. Na njej bomo debatirali predvsem o novostih G+ Tukaj!



Follow Me on Pinterest

Hvala za prebiranje mojih glasnih razmišljanj in rešitev o poslovnem komuniciranju na Facebooku in ostalih družabnih omrežjih. Če vam to ni dovolj vas povabim na kavo ;)








1

1