Kako na platformi za druženje uspeva stran za druženje?
17. 05. 2011
Naj community managerji na Facebooku še tako potimo krvavi pot pri komunikaciji z našimi uporabniki in se trudimo, pa bistvo Facebooka nikoli ne bo v nas. Bistvo Facebooka je (na srečo) še vedno v druženju, ohranjanju in navezovanju stikov, tudi tistih bolj intimnih. In prav je tako.
Za portale, kjer ljudje iščemo partnerje, je nastop na družabnih omrežjih logična poteza. Tokrat si bomo pogledali stran s-LOVE-nija @ ona-on.com, ki je neke vrste logično nadaljevanje njihove spletne strani. In kako jim uspeva na Facebooku? Preverimo.
Link: www.facebook.com/onaon
Zid: V povprečju ena objava na dan, brez daljših premorov med objavami. Vsebina, ki jo posredujejo je kvalitetna in zanimiva za ciljno publiko, vendar pa opažam težave pri načinu, kako jo servirajo. Pogrešam poziv k akciji, pogosto so povezave deljene brez uvodnega teasing teksta, ali pa je zapisano, kaj prilagajo in ne zakaj bi uporabnik moral objavo videti, nanjo klikniti, jo prebrati in nanjo odreagirati. Pohvaliti pa velja dobro založeno foto galerijo.
Ocena:
Interakcije: interakcij v obliki všečkov in komentarjev je (pre)malo. Nekaj je tudi vsebine, ki jo uporabniki sami naložijo na zid, a vseeno premalo. Vsekakor je število interakcij za tako bazo spremljevalcev preskromno. Veljalo bi spodbuditi uporabnike, da bolj aktivno spremljajo in reagirajo na vsebine. Animacija je verjetno del vseh prireditev, ki se dogajajo v praksi. Prenesite to še na FB. Predvsem pa priporočam uporabo FB analitičnimi orodij, kjer lahko spremljajte, na katere vsebine se vaši uporabniki odzivajo in še bolj izpilite vaše objave.
Ocena:
Zavihki: na strani ni zavihkov. Priporočam ureditev vsaj pristajalnega zavihka, na www strani je tudi nekaj zanimivih vsebin, ki bi dobro funkcionirale kot zavihek na Facebooku. Morda izbor naključnih fotografij dam in gospodov, ki iščejo partnerja, ali pa kakšna duhovita mini nagradna igra, ki bi dodatno zgradila bazo zasledovalcev.
Ocena:
Uporabniki: rast preteklega slabega pol leta je povprečno 30 uporabnikov na mesec. Morda za stran takega ranga in vsebine nekoliko preskromna številka. Popravite FB komunikacijo in zavihke, poleg tega pa bi bilo smiselno urediti Facebookove vtičnike na www strani. Glede na to, da imate po podatkih RIS-a vsaj 50.000 uporabnikov, sinergija splet - Facebook ne gre zanemariti. Žal pa so trenutno vtičniki postavljeni zelo nelogično in uporabniki niti ne vejo, kaj bodo s klikom na gumb polajkali. Predvidevam, da se je na spletni strani postavila že močna baza uporabnikov, zakaj jim ne bi poslali mailing, da se vam pridružijo tudi na FB strani?
Ocena:
Splošni vtis: stran bi morala, glede na to, da so vsebine tako rekoč pisane za Facebook, bolje uspevati. Stereotipe, da je iskanje partnerja preko interneta nesmiselno in na nek način zmotno smo tudi v Sloveniji že zdavnaj prerasli, zato bi ta stran preprosto morala imeti več obiska in interakcij. Obvladanje animacij na dogodkih je potrebno samo še prenesti na FB.
Ocena:
Če bi tudi sami radi iz vaše Facebook strani naredili uspešno poslovno zgodbo nas kontaktirajte. V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo tudi samo na eno pravo, debatno kavo.
Družabna omrežja, Matej Špehar s.p.
Kersnikova ulica 14, 1233 Dob,
E-pošta: info@matejspehar.si