Se je trgovcem že posvetila žarnica?
09. 05. 2011
Navadne, LED, halogenske, neonske, varčne, potratne, kaj so to watti,... danes je izbira prave žarnice prava znanost. Razen če si ignorant, ki mu je vseeno za kvaliteto življenja in kaj je dobro za tvoje oči. Potem pač izbereš staro dobro 60 svečno (tako še vedno govori moja stara mama) in tvoje življenje ni nič drugačno. Kakorkoli, obisk trgovine s svetili lahko postane prava nočna mora, zato je dobro že pred obiskom na Facebooku preveriti, kje so pravi mojstri doma.
Danes je v "spot lightu" stran Salona svetil Dimco trade iz Mengša, ki bi s svojim nastopom na Facebooku radi ostali v stiku s obstoječimi strankami ter preko te platforme prišli tudi do novih kupcev.
Link: www.facebook.com/pages/Salon-svetil-Dimco-trade-doo/277820008156
Zid: 2-3 objave na teden, objave so zelo raznolike vendar sledijo neki rdeči niti. Pojavljajo se insajderske zgodbe iz zaodrja trgovine. Da oboževalcem pokažejo, kako zares cenijo njihovo prisotnost na njihovi strani pa jih postrežejo tudi s popusti za FB uporabnike. Čeprav bi zasledovalce lahko še bolje vključili v dogajanje (povprašali po mnenju, kateri nov izdelek naročiti, ipd.) pa je očitno, da pri salonu Dimco trade dihajo s svojimi uporabniki.
Ocena:
Interakcije: Interakcij je malo in so večinoma produkt istih oseb. Da vam določeni ljudje stojijo tesno ob strani je sploh na začetku lahko v veliko pomoč, ampak treba je premamiti tudi ostale, da pustijo svoj digitalni odtis na FB strani. Opremite vaše objave s pozivom k akciji, uporabnike pa še bolj vpletite v produkcijo vsebin na strani. Morda kakšna anketa, kakšne žarnice, svetila imajo doma, kdaj so nazadnje pogledali na električni števec, kakšna primerjava porabe električnega grelca vode in varčne žarnice, primere slabo in dobro osvetljene dnevne sobe,....Morda ne bi bilo napak uporabljati manj formalni jezik. Na FB smo vsi prijatelji ;)
Ocena:
Zavihki: zavihka sta dva – zavihek dobrodošlice (morda bi na landing tabu prav prišlo še kakšna informacija več, razlog zakaj naj kliknejo na "like") in pa zavihek za povabilo prijateljev. To je v osnovi dovolj, sploh ob zgledno urejenem zavihku z informacijami in vnesenih podatkih v Facebookove »places«. Mimogrede – čeprav je vaš tipičen obiskovalec že prerastel fazo, ko je treba imeti mobilni telefon 24 ur na dan v rokah, jih lahko še vedno s kakšnim popustom spodbudite, da se ob obisku "check in-najo" pri vas preko mobilne aplikacije.
Ocena:
Uporabniki: konec leta so imeli 146 oboževalcev, danes pa jih imajo 186. Stran je že dovolj zrela, da bi se lahko pojavljale konkretne interakcije uporabnikov, in dovolj majhna, da baza potencialnih uporabnikov še ni izčrpana, zato bi rast morala biti višja od 10 oboževalcev na mesec. Morda bi pomagala izvedba primerne nagradne igre ali pa komunikacije Facebook strani tudi drugod (pojavljanje v oglasih, na vratih trgovine, na spletni strani kaj več kot samo črka "f",....)
Ocena:
Splošni vtis: komunikacija na strani Salon svetil Dimco trade d.o.o. je korektna z nekaj napakami, ki se jih da odpraviti brez večjega truda. Ker imena strani ne gre več spremeniti, gre tole bolj v opozorilo ostalim – pripone, kot so d.o.o., d.d., d.n.o. in podobne v imenu uporabnike odbijajo. Lahko pa seveda skrajšajo URL njihove strani. Pri objavah poskrbite za poziv k akciji, svoje oboževalce pa še v večji meri vpnite v dogajanje na strani in jim dajte več besede. Naj postanejo enakovredni partner v FB komunikaciji. Pravilno zamišljena nagradna igra pa zna imeti učinek kofeina v žilo za vitalnost vašega FB telesa – vaše uporabnike torej.
Ocena:
Če bi tudi sami radi iz vaše Facebook strani naredili uspešno poslovno zgodbo nas kontaktirajte. V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo tudi samo na eno pravo, debatno kavo.
Družabna omrežja, Matej Špehar s.p.
Kersnikova ulica 14, 1233 Dob,
E-pošta: info@matejspehar.si