
Odpiralni časi
Na Facebooku ni časa za spanje
15. 01. 2012Dva izmed hujših grehov na Facebooku sta nastop brez strategije in zapustitev profila. Pri obeh sicer posledice ne bodo vidne takoj, se pa lahko na dolgi rok izkažeta za izjemno nadležni težavi.
preberite več
Klub za Marketing EPF
Je kovačeva kobila vedno bosa?
08. 01. 2012Facebook timeline je tu za vse uporabnike. In tukaj je, da ostane, če nam je to všeč ali ne. Ob spremembah na Facebooku se moramo še posebej community managerji zavedati, da se ne spreminja samo izgled, ampak tudi kar je pod njim.
preberite več
Travel agency OJLA vs. Supra Travel
Dvojna analiza dveh turističnih agencij
03. 01. 2012Tokrat se bomo podali na novoletne zabave, prvomajska druženja in poletne počitnice. Priznajmo si - kadar nismo na dopustu so naše misli večinoma že uperjene v planiranje naslednjega. Turističnim agencijam gre to dejstvo močno na roke, vendar pa je treba ubrati pravi pristop, če želimo imeti tudi rezultate.
preberite več
Fotosalon.si
Fotografije so najbolj učinkovita FB aplikacija
23. 12. 2011Danes se trendi menjajo hitreje kot kadarkoli. Trenutno v vrstah amaterskih in (semi)profesionalnih fotografov opažamo velik prirast. Cene solidne fotografske opreme padajo, tako da je vsaj osnovna tehnologija dostopna že praktično vsakomur, ki si to zares želi. Talent nasproti želji deluje kot zanemarljiv faktor.
preberite več
Vila darila
Darila. Ravno pravi čas je prišla analiza na vrsto.
20. 12. 2011Bliža se leto 2012 in v naslednjih mesecih bomo zasledili nešteto pregledov in analiz preteklega leta. Je bilo za vas uspešno ali ne? Če je v zasebnem življenu to morda težko določiti pa je na Facebooku vse zapisano v številkah. Spoprijateljite se z “Vpogledi” in tudi vi naredite inventuro preteklega leta.
preberite več
Revija Wellness
Kako do pravega FB užitka?
15. 12. 2011Tisto, kar vidijo vaši Facebook prijatelji (objave, slike, videi) naj predstavlja maksimalno 20% vašega časa, preostanek pa namenite analizi preteklih objav, skrbnemu planiranju objav za naprej in iskanju novih in svežih idej.
preberite več
Hov-Hov.si - spletni pasji nakupovalnik
Čustva na FB prodajajo - izkoristite to
09. 12. 2011Nagradne igre so bližnjica. Vendar se - kot v svetu, ki ni iz ničel in enic - lahko izkažejo tudi za daljšo pot. V najslabšem možnem scenariju nam slabo zasnovana nagradna igra ne bo prinesla le nekvalitetne baze, temveč nam bo pomagala odgnati tudi kakšnega izmed kvalitetnih uporabnikov, ki se nam ni pridružil zaradi nagrade
preberite več
MALČKI PALČKI
Tudi na Facebooku se standardi vzdigujejo
05. 12. 2011Vedno več je brandov (tako malih, kot velikih), ki se odločajo za komunikacijo na Facebooku. Ker je konkurence vedno več je tudi naše delo vedno težje. prihajamo v obdobje, ko ne bo več dovolj, da smo dobri, biti bomo morali popolni
preberite več
Družabna omrežja, Matej Špehar s.p.
Kersnikova ulica 14, 1233 Dob,
E-pošta: info@matejspehar.si