analize

Naj vam nič ne uide! Zapišite svoj mail in tedensko
boste v e-nabiralnik dobili povzetek člankov na strani.

Odpiralni časi
Na Facebooku ni časa za spanje

15. 01. 2012

Dva izmed hujših grehov na Facebooku sta nastop brez strategije in zapustitev profila. Pri obeh sicer posledice ne bodo vidne takoj, se pa lahko na dolgi rok izkažeta za izjemno nadležni težavi.

preberite več

Klub za Marketing EPF
Je kovačeva kobila vedno bosa?

08. 01. 2012

Facebook timeline je tu za vse uporabnike. In tukaj je, da ostane, če nam je to všeč ali ne. Ob spremembah na Facebooku se moramo še posebej community managerji zavedati, da se ne spreminja samo izgled, ampak tudi kar je pod njim.

preberite več

Travel agency OJLA vs. Supra Travel
Dvojna analiza dveh turističnih agencij

03. 01. 2012

Tokrat se bomo podali na novoletne zabave, prvomajska druženja in poletne počitnice. Priznajmo si - kadar nismo na dopustu so naše misli večinoma že uperjene v planiranje naslednjega. Turističnim agencijam gre to dejstvo močno na roke, vendar pa je treba ubrati pravi pristop, če želimo imeti tudi rezultate.

preberite več

Fotosalon.si
Fotografije so najbolj učinkovita FB aplikacija

23. 12. 2011

Danes se trendi menjajo hitreje kot kadarkoli. Trenutno v vrstah amaterskih in (semi)profesionalnih fotografov opažamo velik prirast. Cene solidne fotografske opreme padajo, tako da je vsaj osnovna tehnologija dostopna že praktično vsakomur, ki si to zares želi. Talent nasproti želji deluje kot zanemarljiv faktor.

preberite več

Vila darila
Darila. Ravno pravi čas je prišla analiza na vrsto.

20. 12. 2011

Bliža se leto 2012 in v naslednjih mesecih bomo zasledili nešteto pregledov in analiz preteklega leta. Je bilo za vas uspešno ali ne? Če je v zasebnem življenu to morda težko določiti pa je na Facebooku vse zapisano v številkah. Spoprijateljite se z “Vpogledi” in tudi vi naredite inventuro preteklega leta.

preberite več

Revija Wellness
Kako do pravega FB užitka?

15. 12. 2011

Tisto, kar vidijo vaši Facebook prijatelji (objave, slike, videi) naj predstavlja maksimalno 20% vašega časa, preostanek pa namenite analizi preteklih objav, skrbnemu planiranju objav za naprej in iskanju novih in svežih idej.

preberite več

Hov-Hov.si - spletni pasji nakupovalnik
Čustva na FB prodajajo - izkoristite to

09. 12. 2011

Nagradne igre so bližnjica. Vendar se - kot v svetu, ki ni iz ničel in enic - lahko izkažejo tudi za daljšo pot. V najslabšem možnem scenariju nam slabo zasnovana nagradna igra ne bo prinesla le nekvalitetne baze, temveč nam bo pomagala odgnati tudi kakšnega izmed kvalitetnih uporabnikov, ki se nam ni pridružil zaradi nagrade

preberite več

MALČKI PALČKI
Tudi na Facebooku se standardi vzdigujejo

05. 12. 2011

Vedno več je brandov (tako malih, kot velikih), ki se odločajo za komunikacijo na Facebooku. Ker je konkurence vedno več je tudi naše delo vedno težje. prihajamo v obdobje, ko ne bo več dovolj, da smo dobri, biti bomo morali popolni

preberite več



Nazaj   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   Naprej




1

1