vzorčni primer FB uspeha malega podjetja
19. 05. 2011
Vsak med nami je že kdaj razmišljal, da bi naredil svojo »custom made« majico. Če ne zase pa za prijatelja, ki praznuje abrahama ali pa kaj podobnega. Ideje skoraj vedno vsebujejo nek humoren komentar ali sliko. Facebook je plantaža sočnih izjav, zagotovo ne bi bila slaba ideja, da bi majico lahko naročili kar takoj, ko preberemo nekaj duhovitega.
Tokrat bomo pogledali, kako se na Facebooku znajdejo tiskarji in oblikovalci. Stran MUMINO - studio za tekstilni tisk & oblikovanje je namreč najbližje, kar trenutno obstaja zgornji ideji.
Povezava: www.facebook.com/studiomumino
Zid: Dogajanje na zidu je zelo živahno. Nova objava pride skoraj vsak dan, veliko je objav, ki vsebujejo slike njihovih izdelkov, razmerje med "vremenskimi" in prodajnimi objavami je ravno pravo. Klic k akciji je pri večini objav. Zelo aktivni so tudi pri odgovorih uporabnikov, ti so zelo hitri in nihče ne ostane spregledan.
Ocena:
Interakcije: Interakcij je glede na številčnost baze veliko, dosti je tudi vsebin, ki jih uporabniki sami dodajajo na njihov zid. Se pa objave po številu interakcij med seboj precej razlikujejo, kar pa ni slaba novica. Z analizo objav boste lahko določili, kakšne objave so vašim uporabnikom najbolj všeč in še izpilili svojo komunikacijo.
Ocena:
Zavihki: zavihkov ni, oziroma obstaja zavihek »Povej naprej«, ki pa ne dela. Ob prijetni komunikaciji na zidu, bi bil zavihek dobrodošlice zelo prijetna popestritev za nove oboževalce, ki ne vedo kam so prišli. In še vedno lahko popravite tudi kodo za »povej naprej«.
Ocena:
Uporabniki: danes je na strani 550 uporabnikov, skoraj 250 več kot pred petimi meseci. To je relativno gledano zelo lepa številka. Sploh, če gledamo, da tu nimamo opravka z zvenečo blagovno znamko, ampak storitev, ki je do sedaj bila bolj kot ne v anonimnosti. Višjo rast lahko dosežete s kakšno manjšo nagradno igro in drugimi ugodnostmi za vaše oboževalce, morda ne bi bila slaba ideja, če bi vaši uporabniki imeli kakšen odstotek cenejšo majico. Ob obstoječi komunikaciji bi bila to res pika na i.
Ocena:
Splošna vtis: če pozabimo neurejene zavihke (če bi to uredili bi bila stran za petico) je stran in komunikacija na njej odlična, interakcij je veliko in so učinkovite. Morda samo opazka, ki bi jo dodatno izpostavil so Facebookovi vtičniki na vaši www strani. Le-te uredite tako, da oboževalec ob kliku na »všeč mi je« polajkal vašo Facebook stran in ne vaše strani (povezave).
Ocena:
Če bi tudi sami radi iz vaše Facebook strani naredili uspešno poslovno zgodbo nas kontaktirajte. V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo tudi samo na eno pravo, debatno kavo.
Družabna omrežja, Matej Špehar s.p.
Kersnikova ulica 14, 1233 Dob,
E-pošta: info@matejspehar.si