
Rokometni klub Slovenj Gradec 2011
šport na družabnih omrežjih je lahko formula za uspeh
17. 11. 2011Močna čustva, lojalnost blagovni znamki, lojalnost mestu, regiji ali državi, statusni simboli... vse to so stvari, ki v nas zmanjšujejo odpor do lajkanja strani. Če naše podjetje lahko s svojimi strankami vzpostavi odnos baziran na nečem od zgoraj naštetega, mu bo tudi na Facebooku veliko lažje. In različni športni klubi so že v štartu taki.
preberite več
Picanto vs. Majolka Kamnik
primerjalna analiza dveh konkurenčnih FB strani
14. 11. 2011Naneslo je tako, da sta se ena za drugo na analizo prijavili dve strani, ki izhajata iz iste branže. Idealna priložnost, da uberem nekoliko drugačen pristop k analizam in postavim obe strani ob bok druga drugi. Sedaj lahko pozabimo na “kaj bi bilo, če bi bilo” scenarije in pogledamo dobre in slabe prakse na dveh različnih primerih.
preberite več
PoPiKoKi Ustvarjalnica pod sončno upravo
Dokaz kaj naredi iskrena komunikacija
09. 11. 2011Facebook je zelo hvaležno orodje. Če vse delamo prav, bodo uporabniki k nam prihajali sami od sebe, aktivno sodelovali in na koncu pustili tudi kakšen cekin v naši blagajni
preberite več
Ekonomska šola Murska Sobota
Se še spomnite svoje srednje šole?
06. 11. 2011Komunikacija šolske ustanove z dijaki verjetno velja za eno najtežjih oblik na Facebooku. Edina obvestila, ki so dijakom dejansko všeč so tista o uri, ki odpade.
preberite več
Comshop d.o.o.
po dolgem času najvišja ocena med analizami
30. 10. 2011Veliko je v zadnjem času bilo napisanega in predebatiranega na zidu Facebook strani Kako uspeti na Facebooku okoli izvedb nagradnih iger.
preberite več
SSU TRGOVINA
le še nekaj finega piljenja in zmaga je tu
26. 10. 2011Še posebej v panogah, ki so na Facebooku močno zastopane predstavlja zgodnji začetek veliko prednost pred tekmeci.
preberite več
INMATE
zaenkrat še nisem naletel na mlado in neuveljavljeno slovensko skupino, ki bi delala s takšnim zanosom
17. 10. 2011Vse do danes so v predelku analiz kraljevale mini inventure komunikacije blagovnih znamk iz gospodarstva in spleta. Skrajni čas, da nekoliko razbijemo rutino in se podamo v neznano. Obiščimo svet šovbiznisa.
preberite več
Modna Macka SHOP
Ko dober potencial prehitro zvodeni
13. 10. 2011Ena izmed najpogostejših napak pri merjenju uspešnosti naše komunikacije je preveliko zanašanje na število in prirastek oboževalcev. Seveda je pomebno, da je teh čim več, ni pa to edini pokazatelj, da delamo dobro. Pod črto - vsekakor je bolje imeti manjšo bazo zelo aktivnih oboževalcev, kot veliko bazo, ki ni odzivna.
preberite več
Družabna omrežja, Matej Špehar s.p.
Kersnikova ulica 14, 1233 Dob,
E-pošta: info@matejspehar.si