Kako se na FB znajdejo ponudniki telekomunikacijskih storitev?
07. 06. 2011
Marketing na družabnih omrežjih je veliko PR-a, marketinga, matematike in smisla za komunikacijo. Definitivno pa ni to neka najbolj eksaktna znanost. Če sta našli čarobno formulo pri vas in pri vaših oboževalcih, ni nujno, da ta daje rezultate pri sosedu. In obratno, seveda.
Za ponudnike internetnih storitev je odločitev nastop na družbenih omrežjih relativno hrabra poteza. Danes nismo več vajeni, da smo za pol ure brez interneta, takoj je treba na telefon in klicariti v klicni center. Pri T-2 so se vseeno odločili, da tvegajo z odprto fronto na Facebooku. Pa se jim obnese?
Link: www.facebook.com/tedva.net
Zid: ta je poln vsebine, nova objave oboževalce obišče skoraj vsak dan. Pri T-2 so se očitno odločili, da bodo preko Facebooka vršili tudi podporo uporabniku vendar se poleg obvestil pojavlja tudi dosti vremenskih objav in veliko manjših nagradnih iger. Objave imajo rdečo nit in vsebujejo veliko uporabnih informacij za naročnike.
Ocena:
Interakcije: čeprav se srečujemo z vsebino, ki na Facebooku ni najbolj iskano blago (uradna obvestila in opozorila) pa je interakcij presenetljivo veliko. Vremenske objave so sicer deležne večje obleganosti vendar tudi ostale ne zaostajajo.
Ocena:
Zavihki: Na strani sta dva zavihka. Prvi je zavihek dobrodošlice, ki je lepo oblikovan, vendar ne opravlja svoje primarne naloge – nikjer na njem namreč ni poziva k lajkanju strani. Uporabniku je pametno nakazati, kaj naj bi bil njegov naslednji korak, preden iz kakršnegakoli razloga odtava stran. Drugi zavihek je očitno bivši nosilec nagradne igre (sedaj pa so na njem objavljeni zmagovalci zadnje).
Ocena:
Uporabniki: V petih mesecih se je številka povzpela iz 860 uporabnikov na nekaj čez 2600, kar je v vseh pogledih precej impresivna rast. Zasluge lahko pripišemo dobri in redni komunikaciji adminov, številnim manjšim nagradnim igram in pa velikemu številu interakcij, ki jih tvorijo uporabniki, verjetno pa dosti pripomorejo tudi vtičniki na precej obiskani spletni strani. Le tako naprej!
Ocena:
Splošni vtis: če odštejemo nekaj drobnih napak – na zavihku dobrodošlice ni poziva k akciji, objave niso zasnovane tako, da bi uporabnika dodatno spodbujale k interakciji – je komunikacija strani T-2 na zelo visokem nivoju. Večini adminov sicer priporočam, da naj na straneh komunicirajo manj formalni in v drugi osebi ednine, ampak pri T-2 so živ dokaz, da se ljudje med seboj razlikujejo in da si tudi dve skupnosti na Facebooku nista popolnoma enaki. Tedvajevci očitno dobro poznajo svoje uporabnike, saj stran prav lepo uspeva. Pa veliko uspehov še naprej.
Ocena:
Če bi tudi sami radi iz vaše Facebook strani naredili uspešno poslovno zgodbo nas kontaktirajte. V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo tudi samo na eno pravo, debatno kavo.
Družabna omrežja, Matej Špehar s.p.
Kersnikova ulica 14, 1233 Dob,
E-pošta: info@matejspehar.si