Uporabniku mora biti takoj jasno kam je prišel, drugače ne bo šel naprej
30. 05. 2011
Ena glavnih prednosti Facebook strani pred www stranmi je, da imajo Facebook strani vse enake funkcionalnosti in to na istih mestih. Poleg tega so zelo podobne našim zasebnim profilom, ki jih vsi poznamo kot lasten žep. Uporabnik bo tako zelo hitro našel informacije, ki jih potrebuje.
Po drugi strani pa bo tudi hitro odšel iskat h konkurenci, če naša stran ni dovolj urejena in informacije na njej ni mogoče najti takoj ali pa jih sploh ni. Oko bomo danes vrgli na stran Independence International, ki je v bistvu še dokaj mlada stran – stara je nekaj več kot pol leta. So v tem času uspeli izpiliti komunikacijo? Rezultati prav zaradi zgoraj opisanih pomanjkljivosti bolj slabi.
Povezava: www.facebook.com/pages/Independence-International/138350369535062
Zid: Objave so zelo neredne, po večjih dogodkih oddajo tudi po več kot pet objav na dan, potem pa en mesec stran sameva. Vsebina izgleda, kot da bi bila pobrana iz interne deske z obvestili, kar za promocijske namene ni preveč učinkovito. Žal niste navedli, kaj želite s stranjo doseči vendar, če je to interna komunikacija in obveščanje, bi bila Facebook skupina boljša opcija.
Ocena:
Interakcije: odziv oboževalcev je dokaj mlačen, čeprav se nekaj interakcij pojavi pri vsaki objavi. Za povečanje števila le-teh predlagam ponovno evalvacijo ciljev nastopa na družabnih omrežjih in prilagoditev vsebine, kot sem napisal že zgoraj.
Ocena:
Zavihki: na strani je en zavihek, ki pa nima nikakršne funkcije in bi ga bilo bolje izbrisati, da ne povzroča zmede. Glede na to, da spletna stran trenutno ne dela, bi bilo dobro imeti vsaj zavihek dobrodošlice, kjer bi se tistim, ki vas še ne poznajo, na hitro predstavili. Za te je namreč stran preveč zmedeno organizirana, kar jih večinoma odvrača od stiska na gumb »všeč mi je«.
Ocena:
Uporabniki: skromna rast 30 novih oboževalcev v petih mesecih jasno nakazuje na napake v komunikaciji in verjetno tudi v sami strategiji nastopa, če ta sploh obstaja. Spremembe so nujne, prej kot jih naredite, bolje bo, saj postane povratek nazaj med top strani z vsako zgrešeno komunikacijo vedno težji.
Ocena:
Splošna ocena: stran je za uporabnika, ki ne ve, kdo so In-In in ne ve kaj delajo zelo nepregledna. Iz tega sklepam, da je vaš cilj nastopa na Facebooku bolj komunikacija z obstoječimi oboževalci, kot pa pridobivanje novih. Morda bi bilo vredno premisliti o skupini. V kolikor pa je na koncu vaš namen še vedno doseči novega potencialnega člana pa boste potrebovali jasnejšo strategijo in predvsem vsebinsko in oblikovno urediti stran tako, da bo malo bolj zgovorna za tiste, ki se jim ne sanja, kdo ste.
Ocena:
Če bi tudi sami radi iz vaše Facebook strani naredili uspešno poslovno zgodbo nas kontaktirajte. V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo tudi samo na eno pravo, debatno kavo.
Družabna omrežja, Matej Špehar s.p.
Kersnikova ulica 14, 1233 Dob,
E-pošta: info@matejspehar.si