Eggotrip

Naj vam nič ne uide! Zapišite svoj mail in tedensko
boste v e-nabiralnik dobili povzetek člankov na strani.

Na FB se šov ne sme ustaviti

04. 06. 2011



Če te danes ni na Facebooku ne obstajaš. Velja za zasebne profile, kot tudi za strani blagovnih znamk, z nekaj svetlimi izjemami. Facebook je super orodje za promocijo, vendar je ravno zaradi prenasičenosti komercialnih vsebin lahko tudi skrita past za novo pridružene. Vredno je vložiti nekaj truda v boljšo komunikacijo in oblikovanje zavihkov, saj naši oboževalci cenijo unikatnost – nekaj česar ne morejo dobiti nikjer drugje.

WWW stran Eggotrip je stran, kjer je vsak lahko trgovec ali pa samo kupec – situacija, ki spominja na tržnico, je po svojih lastnostih zelo blizu dogajanju na Facebooku. Odličen potencial torej, pa so ga admini znali izkoristiti?

Link: www.facebook.com/eggotrip

Zid: če izključimo iz analize zadnje 3 mesece, ko so objave bolj priložnostne (da je za uspeh na Facebooku potrebna redna in stalna komunikacija, sem se razpisal že v eni izmed prejšnjih analiz), so objave redne, dovolj pogoste, zelo zanimiv je tudi način, kako so prodajna sporočila spretno zavita v celofan. V primeru, da ste pri komunikaciji tako spretni, lahko razmerje "vremenskih" in "prodajnih" objav, ki je načeloma 10:1, obrnete v svojo korist.

Ocena:

Interakcije: predvsem zaradi dobrih objav in velikega števila manjših nagradnih iger je interakcij veliko, baza pa odzivna, čeprav v zadnjem času število interakcij močno upada zaradi nedejavnosti. V preteklosti so na zidu tudi uporabniki sami ustvarili kar nekaj vsebin, kar kaže na to, da so naši oboževalci z nami močno povezani.

Ocena:

Zavihki: zavihkov ni. In na tej strani jih še posebej pogrešam in sicer iz dveh razlogov. Prvi je ta, da bi pri strani, ki spodbuja unikatnost lahko s tem stran zelo poživili in jo naredili edinstveno. Ljudje cenijo kreativnost in dobre ideje, to verjetno sami najbolje veste. Drugi pa je bolj praktične narave – uporabnika bi namreč z dodajanjem različnih zavihkov lahko hitro seznanili kdo ste in s čim se ukvarjate ter ga pozvali h kliku na »Všeč mi je«. Sploh ker zid zadnje čase ni aktiven, se dosti vaših potencialnih strank zaradi pomanjkanja informacij obrne in odsurfa drugam.

Ocena:

Uporabniki: pred petimi meseci jih je bilo 250 manj kot danes, vendar je zanimiv podatek, da je v prvih dveh mesecih (ko so admini strani še redno komunicirali) prišlo 300 novih oboževalcev, v naslednjih treh mesecih pa jih je 50 odšlo. Deloma gre to pripisati balastu, ki ga navadno dobimo z nagradnimi igrami, v največji meri pa temu, da je stran že dalj časa neaktivna. Če želite zajeziti padec in pridobiti nove oboževalce predlagam nadaljevanje v starem slogu.

Ocena:

Splošni vtis: če bi v analizi upošteval zadnje 3 mesece, bi vam verjetno težko dal pozitivno oceno. Vendar sem že v eni izmed prejšnjih analiz zapisal, da je redna komunikacija pač nujna, vaše preteklo delo pa je tudi dovolj zanimivo, da bi lahko šel kar mimo njega. Če bi stran poživili z zavihki in spet zastavili s komunikacijo v istem tempu, kot ste to počeli nekaj mesecev nazaj, bi bilo dogajanje na vaši strani danes še kako živahno. Tako pa stran žalostno propada in čaka, da jo Facebookovi algoritmi zanimivosti pospremijo na smetišče zapuščenih strani.

Ocena:
 



Follow Me on Pinterest

Če bi tudi sami radi iz vaše Facebook strani naredili uspešno poslovno zgodbo nas kontaktirajte. V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo tudi samo na eno pravo, debatno kavo.








1

1