Najboljše zabave v Ljubljani

Naj vam nič ne uide! Zapišite svoj mail in tedensko
boste v e-nabiralnik dobili povzetek člankov na strani.

Ko na Facebooku zmanjka sape

14. 06. 2011



Kljub hitri rasti števila starejših uporabnikov pa je glavnina na Facebooku še zmeraj na strani mladih. Tistih, ki še nimajo družin in imajo čas in voljo cele večere prežurati zunaj. Naslednji dan je seveda rutina, da se poroča o stanju mačka, nalaga fotografije iz prejšnjega večera, obuja spomine na kakšne posebne dogodke. Če so naša ciljna skupina predvsem mladi, potem veste o čem komunicirati za vikendaška jutra.

Stran Najboljše zabave v Ljubljani je neke vrste vodič po večernem dogajanju v naši prestolnici, kjer si lahko oboževalci tako mimogrede prislužijo tudi kakšno gratis vstopnico za klubske evente. Pa poglejmo, kako se kaj grejo žur na družabnih omrežjih.

Povezava: www.facebook.com/NajboljseZabave

Zid: zadnjih nekaj mesecev zabava na strani zamira, objave niso dovolj pogoste, zelo malo je nagradnih iger, ki so bile prej kar stalnica, ni niti novih vremenskih objav. Ali je v Ljubljani prenehalo dogajati, ali pa so se administratorji polenili. Nič od tega ne predstavlja dobrih novic. Oživite dogajanje, pogrešam tudi fotografije iz zabav, ki jih obljubljate na pristajalnem zavihku – te znajo namreč imeti velik viralni ekeft, če se vaši oboževalci na njih označijo.

Ocena:

Interakcije: največ interakcij so v preteklosti beležili na vremenskih objavah in nagradnih igrah. Ker se je redna komunikacija ustavila, se je zmanjšalo tudi število interakcij. Sicer objave vlečejo, vendar pa morajo biti tudi dovolj redne, da si pridobimo Facebookov NFO algoritem na svojo stran.

Ocena:

Zavihki: Zavihek dobrodošlice vsebuje vse potrebne elemente, vendar svoje funkcije ne more opravljati, če se ne prikazuje novim uporabnikom na strani. Nastavite to v osnovnih nastavitvah strani, mogoče bi lahko na nek dodaten zavihek dodali še kratko predstavitev ljubljanskih klubov, o katerih je govora na strani.

Ocena:

Uporabniki: v zadnjih petih mesecih je stran pridobila le okoli 150 novih oboževalcev – iz 4075 je številka poskočila na 4230, kar je za relativno veliko začetno bazo zelo majhna rast. Žurerji so po navadi zelo odzivni, zato bi jih s pravo komunikacijo, fotkami iz krajev zločina in novimi nagradnimi igrami lahko pridobili veliko več.

Ocena:

Splošna ocena: stran je zanimiva in ima velik potencial, da je za mlade tudi uporabna. Obstoječa baza nekaj več kot 4000 uporabnikov je relativno velika in s pravim pristopom, ki bo še bližje dejanskim zabavam, bi lahko tudi zelo dobro uspevala. Upam, da bo tale analiza admine malo predramila, da spet začnejo intenzivneje delat na njej.

Ocena:



Follow Me on Pinterest

Če bi tudi sami radi iz vaše Facebook strani naredili uspešno poslovno zgodbo nas kontaktirajte. V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo tudi samo na eno pravo, debatno kavo.








1

1