Fino je analizirati stran, kjer denar ni glavni motiv
28. 06. 2011
»Všeč mi je gumb« je zelo misteriozna zadeva. Precej ljudi (ameriška raziskava pravi, da je teh kar 40%) se sploh ne zaveda, da s tem, ko polajkajo neko stran, le-tej na široko odprejo vrata na njihov news feed. Verjetno pa je še več takih, ki precenjujejo moč tega gumba – tem se zdi, da prispevajo dovolj že s preprostim klikom in da svet od njih ne potrebuje ničesar več.
Društvu za zaščito živali Kranj slednji žal čisto nič ne koristijo. Zanje ni važno, kako veliko in odzivno komuno imajo – vse kar šteje na koncu je, koliko živali je našlo nov topel dom. Obalnemu zavetišču uspeva, Horjulskemu tudi. Kako pa jim gre v Kranju?
Link: www.facebook.com/dzzz.kranj
Zid: dogajanja na zidu je na pretek. Vsak dan, vključno z vikendom se zgodi vsaj 3-5 novih objav. Vse objave imajo simpatično besedilo in nevsiljiv poziv k akciji. Glede na to, da je interakcij še zmeraj veliko, oboževalcem verjetno toliko objav ni odveč, zato dogajanju na zidu dajem čisto petico. Na tem mesti bi bilo dobro malo premisliti, če tako število objav ni preveč obremenjujoče za admine – pazite, da se ne iztrošite.
Ocena:
Interakcije: objave o posvojitvah in javljanja iz novih domov dosegajo zavidljivo število interakcij, ostale objave pa ne zaostajajo veliko. Tu lahko v živo potrdimo teorijo, da so na družabnih omrežjih glavna čustva, prav tako pa tudi pravilno nagovarjanje vaših sledilcev
Ocena:
Zavihki: oboževalci lahko najdejo vsebine na štirih različnih zavihkih. Zavihek dobrodošlice je preprost vendar učinkovit, predlagam le, da mu v nadzorni plošči (pod aplikacijami) spremenite ime. Youtube zavihek je odlična ideja, škoda le, ker je se na njem ne dogaja več. Razmisliti velja, da bi posodobili predstavitev – pri tem pa lahko izkoristite vse prednosti, ki vam jih ponuja iFrame, tako bi lahko svoje ouporabnike obdržali na Facebooku in jih odrešili nadležnega preklapljanja med zavihki v brskalniku.
Ocena:
Uporabniki: nekaj več kot 100 oboževalcev na mesec ni rekordno visoka rast za tako aktivno bazo, a je konstantna in predvsem v veliki meri organska – novi oboževalci prihajajo sami od sebe in ne, ker bi jih premamila nagradna igra. In počasi se daleč pride.
Ocena:
Splošni vtis: za stranjo Društva za zaščito živali Kranj stojijo pridni administratorji, ki zelo dobro obvladajo Facebook tudi po tehnični plati. V kombinaciji z dejstvom, da imamo skoraj vsi radi živali in se čutimo na nek način dolžne pomagati vsaj z moralnim lajkom, stran dobro uspeva in prepričan sem, da bo lepo rastla še naprej.
Ocena:
Če bi tudi sami radi iz vaše Facebook strani naredili uspešno poslovno zgodbo nas kontaktirajte. V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo tudi samo na eno pravo, debatno kavo.
Družabna omrežja, Matej Špehar s.p.
Kersnikova ulica 14, 1233 Dob,
E-pošta: info@matejspehar.si