KAVARNA KINO Radovljica

Naj vam nič ne uide! Zapišite svoj mail in tedensko
boste v e-nabiralnik dobili povzetek člankov na strani.

Za gostince je lahko Facebook čarobna palčka. Če ga znajo pravilno uporabiti, seveda.

22. 06. 2011



Facebook je sicer relativno poceni oblika promocije, sama uporaba je zastonj, edini vložek (če pozabimo za trenutek na aplikacije) je vaš čas. Vendar pa Facebook ne more in ne sme biti zadnja stvar na vašem urniku za tisti dan. Če želite biti na Facebooku res uspešni morate biti z glavo in srcem pri stvari.

Danes je na vrsti za FB inventuro stran Kavarne Kino iz Radovljice. Na prvi pogled gre s 1500 člani (ne pozabimo, da gre za stran lokalne kavarne v manjšem kraju) za dokaj uspešno Facebook zgodbo vendar nam drugi, bolj temeljit pogled razkrije tudi temnejšo plat. Preverimo.

Povezava: www.facebook.com/pages/KAVARNA-KINO-Radovljica/48852799534

Zid: objave so morda nekoliko preredke, priporočam večjo frekvenco. Pogrešam predvsem vsebinsko kvalitetne vremenske objave. Opazno je tudi nihanje, nekatere objave so namreč super, pri drugih pa gre za golo posredovanje povezav. Poskusite pri vseh objavah vključiti kratko spremno besedilo in poziv k akciji. Manjkajo tudi fotografije iz dogodkov v lokalu.

Ocena:

Interakcije: pogrešam objave, ki bi gradile kvalitetno komuno, preveč je v ospredju posredovanje povezav do dogodkov brez teksta. Ker objave niso bile zanimive je interakcij uporabnikov (pre)malo, ob daljši pasivnosti pa uporabniki zaspijo (stran izgublja svoj rating). Uporabnike je potrebno zbuditi, še najlažje bo to z boljšo komunikacijo in kakšno nagradno igro.

Ocena:

Zavihki: Z zavihki so začeli vendar niso dela nikoli dokončali. Danes je na strani en zavihek, ki je brez vsebine. Da ne dela zmede ga je bolje odstraniti, še bolje pa jr narediti dejansko delujoč zavihek dobrodošlice. Priporočam tudi ureditev profilne slike, saj sedaj v samem thumbu pri objavah sploh ne vemo za koga gre. Podrobneje tukaj.

Ocena:

Uporabniki: v zadnjih petih mesecih se število bolj leno vzpenja – novih je le okoli 60 oboževalcev. Uporabniki so preveč pasivni in pogreznjeni v spanje. Morda ne bi bilo napak, da se uporabi še kakšen dodaten push pri nabiranju novih uporabnikov. Nekaj namigov lahko dobite na primeru irskih pubov. Klik na fotogalerijo.

Ocena:

Splošna ocena: gostinskim lokali, ki imajo zanimive vsebine, dogodke,veliko frekvenco gostov  – je Facebook pisan na kožo. Od objav fotografij dogodkov, dnevnega dogajanja v lokalu, receptov za cocktaile, video izjav znanih Slovencev, ki so se oglasili za šankom,... Vendar pa današnje kavarne ne gre ravno vzeti za zgled. Očitno je, da je pri hiši volja, toda potrebno je tudi veliko pravilnega dela, da lahko kasneje žanjemo uspeh. Lahko začnete pri tem, da poenostavite in naredite bolj prijazen url naslov, ki ga lahko napišite na račune, cenike, letake, zaslone,....

Ocena:
 



Follow Me on Pinterest

Če bi tudi sami radi iz vaše Facebook strani naredili uspešno poslovno zgodbo nas kontaktirajte. V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo tudi samo na eno pravo, debatno kavo.








1

1