Kaj na Facebooku počno veterani?
20. 06. 2011
Generacija 50+ je ena izmed najhitreje rastočih skupin na Facebooku. Danes obsega že nekaj več kot 70 tisoč članov. So pa ti uporabniki nekoliko bolj specifični – od ostalih jih namreč loči nekoliko slabše tehnično poznavanje Facebookove platforme, so pa tudi manj aktivni pri produkciji vsebin, v večji meri bolj opazujejo dogajanje, kot se v njega vključujejo. Zato je ta skupina še poseben izziv za community managerje.
Stran Moja leta nagovarja starejšo Facebook populacijo, katerim želi nuditi neke vrste varni pristan, kjer se lahko družijo, delijo svoje izkušnje, prebirajo zanimivosti in seveda tudi aktivno sodelujejo.
Link: www.facebook.com/mojaleta.si
Zid: zid je poln zanimivih vsebin, ki se osvežujejo dnevno. Objave vsebujejo poziv k akciji, so kratke, vendar lepo izražajo bistvo. Povezav na druge strani je relativno malo, večino je lastne vsebine, predvsem je zanimiva tematika vremenskih objav in številne manjše nagradne igre.
Ocena:
Interakcije: glede na velikost baze in pa specifiko uporabnikov je interakcij veliko in so zelo konstantne. Na žalost ni vsebin, ki bi jih uporabniki sami dodajali na njihov zid vendar vseeno čestitke za konstantno formo.
Ocena:
Zavihki: zavihkov na žalost ni. Odsotnost pristajalnega zavihka je še posebej opazna, ker trenutno njihova spletna stran, kjer bi lahko uporabniki našli več informacij ne deluje, zavihek z informacijami pa je zelo minimalistično urejen. Zavedati se morate, da so starejši previdnejši pri uporabi različnih Facebookovih funkcij, sploh če jih ne razumejo najbolje. Zato jih je treba še posebej skrbno nagovoriti, da stisnejo »všeč mi je«.
Ocena:
Uporabniki: V zadnjih petih mesecih je številka poskočila za 400 uporabnikov in se ustalila na nekaj več kot 1300. Rast ni slaba, če upoštevamo, kakšna je njihova ciljna skupina. Vendar pa je neizkoriščenega potenciala še veliko, trenutno njihovi oboževalci predstavljajo le 2% vseh starejših od 50 let, ki so na Facebooku.
Ocena:
Splošni vtis: stran simpatično komunicira in čeprav so starejši večinoma na Facebooku bolj pasivna druščina se ob debatah na strani Moja leta vedno kar razpišejo. Uredite pristajalne zavihke in nadaljujte s tem tempom komunikacije in zadovoljstvo uporabnikov bo vsak dan višje. Prav tako pa njihova številka – konec koncev gre le za eno izmed najhitreje rastočih skupin uporabnikov, tako da se vsak dan najde kakšen nov potencialen oboževalec ali oboževalka.
Ocena:
Če bi tudi sami radi iz vaše Facebook strani naredili uspešno poslovno zgodbo nas kontaktirajte. V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo tudi samo na eno pravo, debatno kavo.
Družabna omrežja, Matej Špehar s.p.
Kersnikova ulica 14, 1233 Dob,
E-pošta: info@matejspehar.si