INMATE

Naj vam nič ne uide! Zapišite svoj mail in tedensko
boste v e-nabiralnik dobili povzetek člankov na strani.

zaenkrat še nisem naletel na mlado in neuveljavljeno slovensko skupino, ki bi delala s takšnim zanosom

17. 10. 2011



Vse do danes so v predelku analiz kraljevale mini inventure komunikacije blagovnih znamk iz gospodarstva in spleta. Skrajni čas, da nekoliko razbijemo rutino in se podamo v neznano. Obiščimo svet šovbiznisa.

Poglejmo, kako na Facebooku uspeva metalcem INMATE, komunicirajo na dve pedalki ali se šlepajo bolj na eno? (komentar je namenjen adminom strani in ostalim glasbenikom, op. a.)

Link: www.facebook.com/inmateband

Zid: Objave so redne, njihova frekvenca je primerna vsebini strani, veliko je vpogleda v zakulisje dogajanja, predvsem iz snemanja plošče. Poleg tega uporabnikom postrežejo z zanimivimi vsebinami, ki se dotikajo metala oziroma glasbe nasploh. Komunikacija poteka v angleščini, kljub temu pa veliko število sodelujočih v razpravi pod objavo prihaja iz Slovenije. Komunicirajte ločeno glede na države iz katerih prihajajo uporabniki in domačine nagovorite v slovenščini. Tukaj najdete navodila kako to naredite.

Ocena:

Interakcije: baza uporabnikov je dokaj velika in močno angažirana, kar se pozna na velikem številu interakcij, le-te pa so tudi zelo konstantne. Člani skupine vseeno ničesar ne prepuščajo naključju in občsno na zidu organizirajo mini nagradno igro. Pohvalno! Pazite samo, da ne boste kršili FBjeva pravila o prirejanju nagradnih iger. Več tukaj.

Ocena:

Zavihki: Zavihek dobrodošlice kratko poda razloge, zakaj klikniti na všeč mi je in nove uporabnike poziva k temu dejanju. Zavihek je dobro urejen, drugje pa so še možne izboljšave. Na zavihek z vašimi promocijskimi materiali bi lahko dodali povezavo do podrobnejše predstavitve oziroma naročila. Pogrešam tudi sound cloud zavihek, kjer bi lahko tisti, ki vas ne poznajo dobili vtis o vaši glasbi. Na spletu je kar nekaj brezplačnih glasbenih zavihkov, ki lahko naredijo veliko, stanejo pa nič. Razen nekaj malega vašega časa ;)

Ocena:

Uporabniki: V dobrem mesecu dni od prijave se je strani pridružilo 60 novih oboževalcev. Glede na to, da gre za praktično naravni prirast je številka dovolj visoka, vendar pa se da rast še pospešiti. Poskusite s komunikacijo v dveh jezikih, kot sem vam predlagal zgoraj, s tem boste pridobili na svojo stran tudi tiste, ki niso preveč prepričani v svojo angleščino.

Ocena:

Splošni vtis: Glasbenim skupinam je (če seveda niso čisto razglašene) lažje komunicirati na Facebooku, kot podjetjem. Čeprav pri kupcih obstaja zvestoba do blagovne znamke pa jo pogosto neradi izražamo če v tem ne vidimo dodatne prednosti. Pri glasbenem okusu pa je drugače - večina ima svojega za najboljšega in ga z veseljem deli z ostalimi. Vseeno brez truda ne gre in zaenkrat še nisem naletel na mlado in neuveljavljeno slovensko skupino, ki bi delala s takšnim zanosom. Popravite me, če se motim. :)

Ocena:


 



Follow Me on Pinterest

Če bi tudi sami radi iz vaše Facebook strani naredili uspešno poslovno zgodbo nas kontaktirajte. V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo tudi samo na eno pravo, debatno kavo.








1

1