analize

Naj vam nič ne uide! Zapišite svoj mail in tedensko
boste v e-nabiralnik dobili povzetek člankov na strani.

Nakupite me
Ker Facebook stran ni oglasna deska

13. 06. 2012

V zasičenih branžah je penetracija novih podjetij na trg lahko zelo draga. Če nimamo zadostne količine sredstev to lahko pomeni razliko med uspehom in propadom podjetja. S pomočjo Facebooka lahko vstopne stroške precej znižamo.

preberite več

Klub študentov veterine - ANIMALIA
Prava živalska stran

08. 06. 2012

Pogosto delamo napake, da se popolnoma nekritično primerjamo z večjimi Facebook stranmi iz naše panoge. Navadno le po številu oboževalcev. Ne zavedamo se, da je bilo še nekaj let nazaj nabiranje novih oboževalcev veliko lažje.

preberite več

Nina galerija
Slike so najbolj klikane vsebine na Facebooku

25. 05. 2012

Vsaka oseba, vsaka blagovna znamka, vsak pristop je unikaten. Veste, kaj je tisto, kar je vašim uporabnikom pri vas najbolj všeč? Poiščite tisto, po čemer se razlikujete od konkurence in to izpostavite v komunikaciji na zidu. Le tako boste lahko izstopali v poplavi Facebook strani, ki trenutno prav tako aktivno kot vi komunicirajo na zidu.

preberite več

NININE MAVRIČNE PISARIJE
Besede so najmočnejše orožje

06. 05. 2012

Kratki motivacijski statusi, citati znanih osebnosti in različni izreki so na Facebooku zelo uspešni. Ampak samo v primeru, da so kratki, motivacijski ali od znane osebnosti. V primeru, da kateri izmed teh elementov manjka pa je lahko učinek popolnoma drugačen.

preberite več

Rogla
Tudi, ko se konča glavna sezona se zabava na FB ne prekine

18. 04. 2012

Strani za dogodke, ki se na primer odvijajo le enkrat letno, ali pa strani, ki so zelo sezonsko pogojene - predvsem gre tukaj za strani (ne)posredno vezane na turizem - so v primerjavi z ostalimi stranmi v zelo neprijetnem položaju. Če dopustimo, da nam stran eno leto miruje jo bomo (ko se dogodek/sezona vrne) težko oživili nazaj

preberite več

Bivak.si
Gore na Facebooku

29. 03. 2012

Facebook se od klasičnih medijev razlikuje v nekaj ključnih točkah, in sicer: pri klasičnih medijih mora uporabnik priti do sporočila, medtem ko pri Facebooku sporočilo pride do uporabnika (na njegov newsfeed). Komunikacija je realnočasovna in dvosmerna, kar za klasične medije velja le deloma. In tretjič - na Facebooku lahko svojo ciljno skupino veliko bolje targetiramo, medtem ko moramo pri klasičnih medijih ciljati na široko, kar nam vzame veliko energije in predvsem denarja

preberite več

Patsy.si
Še en primer vzorne FB komunikacije

27. 03. 2012

Poleg dobre strategije in trdega dela je za uspeh na Facebooku potrebnih več različnih dejavnikov: velikost ciljne skupine, njihova demografska sestava, ugled vaše blagovne znamke izven Facebooka, ali je vaša znamka statusni simbol...

preberite več

Extension Hair Lady
Ko se dela s srcem se dela dobro

16. 03. 2012

Z našo komuno je treba dihati in z njimi deliti vse vesele in žalostne trenutke. Za community managerja je komunikacija najtežja, kadar ne pozna niti baze uporabnikov, niti produkta oziroma storitve, ki jo komunicira. Večina uspešnih Facebook zgodb izhaja iz popolne predanosti administratorjev strani.

preberite več



Nazaj   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   Naprej




1

1