Comshop d.o.o.

Naj vam nič ne uide! Zapišite svoj mail in tedensko
boste v e-nabiralnik dobili povzetek člankov na strani.

po dolgem času najvišja ocena med analizami

30. 10. 2011



Veliko je v zadnjem času bilo napisanega in predebatiranega na zidu Facebook strani Kako uspeti na Facebooku okoli izvedb nagradnih iger. Vsi se kdaj lotimo stvari na nekoliko nelegalen način in - roko na srce - pripravljati aplikacijo za nagradno igro z mini nagrado, ki ima potenciala za nekaj 10 novih oboževalcev je lahko pogosto metanje denarja stran.

Danes si bomo kot kontrast ostalim stranem (na katerih ni bilo aplikacije) pogledali stran, kjer so ravnokar zaključili nagradno igro izvedeno na čisto legalen način. Pa poglejmo, koliko novih oboževalcev so dobili pri Comshop d.o.o.

Link: www.facebook.com/comshopklub

Zid: Objave niso redne, večkrat se zgodi, da se kašen dan objavi po tri objave, potem pa naslednjih nekaj dni nič. Rutina je veliko bolj prijazna do uporabnikov. Sicer so objave dobre, morda je edino preveč prodajnih objav. Ampak konec koncev je to razumljivo, gre za eno največjih računalniških trgovin pri nas.

Eden izmed pozitivnih učinkov uporabe aplikacije se lepo pozna tudi na zidu - na njem namreč ni nepotrebnih objav, ki sicer lahko preženejo zvestega oboževalca, ki na stran ni prišel zaradi nagrade. Mogoče le nasvet: če res ni v skladu z vašo filozofijo poskusite z uporabniki komunicirati v drugi osebi ednine. Na Facebooku smo vsi prijatelji.

Ocena:

Interakcije: Klasična nagradna igra sicer že privzeto prinaša več interakcij, ki nam zvišujejo edgerank (čeprav je včasih to lahko zelo varljivo), vendar pa - kot potrjuje primer Comshopa - tudi nagradna igra z aplikacijo ob pravilni izvedbi lahko pusti svoj pečat na zidu. Odziv uporabnikov je velik in in konstanten. Velik like!

Ocena:

Zavihki: Zavihki so odlično urejeni. Za čisto petico. Zavihek dobrodošlice je šolski primer takega zavihka, ostali, podporni zavihki pa uporabniku prinašajo vse informacije, ki jih potrebuje na zelo lep in enostaven način.

Ocena:

Uporabniki: V zadnjem mesecu se jim je pridružilo skoraj 4000 novih oboževalcev, kar je za začetno bazo nekaj čez 4000 uporabnikov kar lepa številka. To je še ena prednost nagradnih iger z aplikacijo - klasična nagradna igra ne zmore takih kapacitet, če pa že, stvar hitro postane nepregledna in netransparentna, kar vas lahko stane veliko časa (in denarja) ob zaključku nagradne igre. Slovenci se pač radi prerekamo in zganjamo fovšijo, zato dajmo uporabnikom kar se da malo priložnosti za pritoževanje.

Ocena:

Splošni vtis: tehnično zelo lepo urejena stran, tudi vsebinsko lepo zasnovana. Vidi se, da za njo stoji sposobna ekipa, ki zmožna konkretno zastaviti delo in zelo solidno izpeljat tudi tak projekt, kot je priprava aplikacije in izvedba nagradne igre z njeno pomočjo. Da vseeno najdem iglo v senu - škoda, ker sta v ime strani vtaknili še d.o.o. - Facebook ni davčni urad, kjer štejejo taki birokratski dodatki. Morda le še za kakšen odtenek sfrizirate dnevne objave pa dobite poleg petice še plus ;)

Ocena:


 



Follow Me on Pinterest

Če bi tudi sami radi iz vaše Facebook strani naredili uspešno poslovno zgodbo nas kontaktirajte. V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo tudi samo na eno pravo, debatno kavo.








1

1