Modna Macka SHOP

Naj vam nič ne uide! Zapišite svoj mail in tedensko
boste v e-nabiralnik dobili povzetek člankov na strani.

Ko dober potencial prehitro zvodeni

13. 10. 2011



Ena izmed najpogostejših napak pri merjenju uspešnosti naše komunikacije je preveliko zanašanje na število in prirastek oboževalcev. Seveda je pomebno, da je teh čim več, ni pa to edini pokazatelj, da delamo dobro. Pod črto - vsekakor je bolje imeti manjšo bazo zelo aktivnih oboževalcev, kot veliko bazo, ki ni odzivna. Obstaja večja verjetnost, da je dejanski doseg prve, torej manjše, baze večji od druge.

Modna Macka SHOP je internetna trgovina s parfumi, lasnimi podaljški, samoporjavitvenimi kremami in podobnimi kozmetičnimi pripomočki. Poglejmo, kako jim gre pri nagovarjanju žensk, ki rade dišijo seksi.

Link: www.facebook.com/ModnaMackaSHOP

Zid: Objave so zelo neredne, vse od 4-ih objav dnevno pa do ene objave v 10-ih dneh. Ton objav je skrbno definiran in konstanten, teme se preveč ponavljajo in delujejo, kot da so objavljene bolj na silo. Poziv k akciji je prej izjema kot pravilo. Predlagam, da objavam prilagodite predvsem vsebino in jih objavljate bolj konstantno, da ne zmedete oboževalcev.

Ocena:

Interakcije: razen, kjer je ponujena kompenzacija (nagrada) je interakcij malo. Komunikacija ni dovolj konstantna, prevelik delež objav pa zavzemajo obvestila o nagradnih igrah. Povprečnega uporabnika to zmede, v kolikor je soočen s prevelikim številom razočaranj (v primeru, da ni dobil nagrade) pa ga bo minila tudi motivacija za nadaljnje sodelovanje - nagradne igre imajo v vašem primeru ravno nasproten efekt. Kako to popraviti v nadaljevanju.

Ocena:

Zavihki: Zavihki so zelo lepo urejeni, pohvale gredo predvsem uporabi videa na pristajalnem zavihku. Izdelki so jasno predstavljeni, edino mnenje, ki ga lahko podam je, da bi bilo dobro omogočiti dejanski nakup iz zavihka “spletna trgovina”. Če se to tehnično ne da izvesti pa predlagam, da posamezne izdelke vsaj polinkate z izdelki v trgovini, da obiskovalcu prihranite dvojno iskanje.

Ocena:

Uporabniki: V več kot enem mesecu od prijave se je strani pridružilo 30 uporabnikov, kljub temu, da obiskovalce nagradijo na vsakih 10 novih članov. prepogoste nagradne igre so slabe iz več razlogov: prinašajo nekvalitetno bazo, ki je na vaši strani zgolj zaradi nagrade, zasedejo preveč prostora na vašem zidu, veliko uporabnikov pa tudi demotivirajo za sodelovanje zaradi ponavljajočega se neuspeha. Nagradne igre izvajajte bolj občasno, ena na 100 novih oboževalcev je lahko čisto dovolj. Takrat poskrbite, da boste nagradno igro zasnovali zares viralno. In poskrbite, da bodo usklajene s FB pravili za promocijo.

Ocena:

Splošni vtis: Danes je ocena nizka vendar ne vzemite tega negativno - v tonu vaše komunikacije je čutiti, da ste na Facebooku precej domači in da uspeh za vas ni nekaj nedosegljiega. Za Facebook si v prihodnje vzemite več časa, objave dobro premislite in redno spremljajte odziv. Poskusite tudi s pripravo strategije in si v naprej pripravite okvirne teme komuniciranja. Vnesite nekaj urejenosti v vaše objave in rezultati bodo vidni.

Ocena:


 



Follow Me on Pinterest

Če bi tudi sami radi iz vaše Facebook strani naredili uspešno poslovno zgodbo nas kontaktirajte. V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo tudi samo na eno pravo, debatno kavo.








1

1