Picanto vs. Majolka Kamnik

Naj vam nič ne uide! Zapišite svoj mail in tedensko
boste v e-nabiralnik dobili povzetek člankov na strani.

primerjalna analiza dveh konkurenčnih FB strani

14. 11. 2011



Naneslo je tako, da sta se ena za drugo na analizo prijavili dve strani, ki izhajata iz iste branže. Idealna priložnost, da uberem nekoliko drugačen pristop k analizam in postavim obe strani ob bok druga drugi. Sedaj lahko pozabimo na “kaj bi bilo, če bi bilo” scenarije in pogledamo dobre in slabe prakse na dveh različnih primerih.

Analiza 2.0: Picanto - dostava hrane na dom VS. Majolka Kamnik

Link: www.facebook.com/PicerijaPicanto
Link: www.facebook.com/majolka.si

Zid: Vsebina pri Majolki je veliko bolj razgibana, kot vsebina picerije Picanto. Pozna se, da imajo v Majolki tudi galerijo, ki je dober vir kvalitetnih vsebin, pri Picantu pa mogoče za odtenek preveč stremijo k pridobivanju novih fanov; te objave, poleg obvestil, popolnoma zasenčijo redke "vremenske" objave. Pri Majolki je vsebin več vendar so zelo nerodno distribuirane. Če je slik dovolj za 5 albumov jih naložite v presledku petih dni, ne vse v roku ene ure. Objave Picanta so večinoma predolge.

Ocena Picanto:
Ocena Majolka:

Interakcije: Interakcij je na eni in na drugi strani približno enako, pri Majolki jih je v povprečju glede na objavo nekoliko manj. Pri piceriji Picanto so zaradi nagradnih iger večinoma izzvane, medtem, ko so pri Majolki interakcije spontane. Dolgoročno gledano je bolje imeti na strani prijatelje, ki so z nami v interakciji brez obljube nagrade, vendar kratkoročno kakršnakoli interakcija prinaša viralne rezultate. Zato tukaj boljša ocena piceriji Picanto, z opozorilom, da s takim zaletom na dolge proge ne bodo uspešni.

Ocena Picanto:
Ocena Majolka:

Zavihki: Pri piceriji Picanto zavihki niso urejeni, pomanjkljivo so izpolnjene tudi osnovne informacije o podjetju. Pri gostilni Majolka so zavihki prisotni vendar so prav tako slabo urejeni. Novi obiskovalci padejo na zid in ne na zavihek dobrodošlice, pri povabilu prijateljev bi bilo dobro dodati še poziv k akciji in dati uporabniku nekaj razlogov za povabilo. Ista zgodba je pri značkah, ki jih ne bo dodal nihče, ob nekaj spodbude pa je to lahko dobra reklama.

Ocena Picanto:
Ocena Majolka:

Uporabniki: Rast strani picerije Picanto v zadnjem mesecu je 230 novih oboževalcev (približno 33%), medtem ko je prirast novih fanov gostilne Majolka enak 30 (nekaj več kot 3%). Res je, da so uporabniki strani Majolka organski in kot taki bolj kvalitetni, vendar je treba vzeti v zakup, da je ciljna skupina restavracij zelo splošna, zato je vsak oboževalec lahko tudi potencialni kupec - v tem primeru veliko bolj velja pravilo “več je manj”, kot kaj drugega.

Ocena Picanto:
Ocena Majolka:

Splošni vtis: V splošnem sta si obe strani dokaj podobni, glavna razlika je v pristopu k pridobivanju novih prijateljev. V Majolki uporabljajo zelo rezerviran pristop, ki prinaša kvalitetne oboževalce na dolgi rok, medtem, ko pri Picantu komunicirajo veliko bolj agresivno. Glede na ciljno populacijo povprečne restavracije ocenjujem, da je agresivnejši pristop tukaj boljši, ni pa potrebno pozabiti na mero zdravega razuma. V komunikacijo obeh strani najdem še kar nekaj začetniških napak, zato predlagam v branje ostale analize, predvsem tiste, ki so ocenjene z odlično oceno.

Ocena Picanto:
Ocena Majolka:

Vam je tak način analiz všeč? Pustite svoje mnenje v komentarju.
 



Follow Me on Pinterest

Če bi tudi sami radi iz vaše Facebook strani naredili uspešno poslovno zgodbo nas kontaktirajte. V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo tudi samo na eno pravo, debatno kavo.








1

1