Dokaz kaj naredi iskrena komunikacija
09. 11. 2011
Facebook je zelo hvaležno orodje. Če vse delamo prav, bodo uporabniki k nam prihajali sami od sebe, aktivno sodelovali in na koncu pustili tudi kakšen cekin v naši blagajni.
Pot do tja je trnova in posejana s pastmi. Ampak ko se enkrat prebijemo do plaže in zajahamo val, je vse skupaj (skoraj) samo še zabava. Vzdrževanje stanja je veliko lažje in predvsem bolj prijetno opravilo. Nikakor pa ne smemo nanj kar pozabiti.
Danes pod drobnogledom: PoPiKoKi - Ustvarjalnica pod sončno upravo.
Link: www.facebook.com/Popikoki
Zid: Objav je veliko, v povprečju več kot 3 na dan. Ker objave dobijo kar nekaj pozornosti s strani prijateljev potrebe po zmanjševanju frekvence ni, bi pa svetoval, da si v naprej pripravite okvirni urnik vsebin, saj se sedaj pogosto zgodi, da mine dan brez objave, naslednji dan pa objavite več kot 5 novih. Poskusite biti čim bolj konsistentni pri objavljanju. Tako boste tudi lažje merili uspešnost vašega dela. Objave so včasih predolge, sicer pa same pohvale.
Ocena:
Interakcije: Interakcij je v splošnem veliko, čeprav je opaziti tudi precej nihanja, kar pomeni, da so izboljšave še možne. Opažam na primer, da je vašim prijateljem težko komentirati stvari, ki vsaj na prvi pogled delujejo osebno - poskusite vprašanje zastaviti tako, da ne bo delovalo osebno, še bolje pa je zastavljati vprašanja, na katere lahko odgovorimo z da ali ne (“všeč mi je” ali ne). Od uporabnikom ne smemo zahtevati preveč, Facebook je lahkotno družabno omrežje.
Ocena:
Zavihki: Zavihek doborodošlice je lepo urejen, ima vse ključne elemente pristajalnega zavihka. Lahko bi sicer še na kratko našteli razloge, zakaj se pridružiti in zakaj povabiti prijatelje. Kodo za povabilo prijateljev lahko premaknete tudi nekoliko bolj gor (odstranite odvečno kodo pod sliko) - predvsem pa ni potrebe po podvajanju vmesnika za povabilo. Zavihek s pozivom k sodelovenju v nagradni igri je dobra praksa, saj nove obiskovalce tako opozorite nanjo, obstoječe pa seveda obvestite na zidu.
Ocena:
Uporabniki: V enem mesecu se je strani pridružilo več kot 600 novih uporabnikov. To je odlična številka, glede na to, da je nagradna igra potekala na drugem kanalu, Facebook pa je služil bolj kot dodaten “push”. s tem ste sicer v manjši meri izrabili funkcionalnosti Facebooka, vendar pa je bila nagradna igra zaradi tega povsem po pravilih.
Ocena:
Splošni vtis: Ocena odlično je na mestu. To sicer ne pomeni, da lahko počivate na lovorikah in da se stvari ne bi dalo še dodatno popraviti. Svetujem vam, da nekoliko uredite zavihke ter spremljate odzive vaših oboževalcev na objave. Kjer bo odziva manj poskušajte najti razlog, zakaj je temu tako, in to tudi popravite. Trenutni viralni potencial strani je zaradi aktivnosti oboževalcev zelo visok. Izkoristite val in pripeljite na stran nove kvalitetne uporabnike. Bravo.
Ocena:
Če bi tudi sami radi iz vaše Facebook strani naredili uspešno poslovno zgodbo nas kontaktirajte. V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo tudi samo na eno pravo, debatno kavo.
Družabna omrežja, Matej Špehar s.p.
Kersnikova ulica 14, 1233 Dob,
E-pošta: info@matejspehar.si