Se še spomnite svoje srednje šole?
06. 11. 2011
Komunikacija šolske ustanove z dijaki verjetno velja za eno najtežjih oblik na Facebooku. Edina obvestila, ki so dijakom dejansko všeč so tista o uri, ki odpade. Vsa ostala se širijo navadno preko drugih omrežij, ki s Facebookom nimajo povezave. Z vodstvom šole je dijakom verjetno tudi precej neprijetno komunicirati, zato bi že v začetku predlagal, da se najde ekipo adminov kar iz vrst dijakov.
Poglejmo s kakšnimi ovirami se srečujejo na strani ekonomske šole Murska Sobota in kako jih rešujejo.
Link: www.facebook.com/ekonomskams
Zid: Objav ni malo, vendar bi jih lahko bilo več. K sodelovanju povabite vodje interesnih dejavnosti in krožkov na šoli, dijake s fotografsko žilico, ipd., ki vam lahko priskrbijo veliko dobrega materiala v zameno za prostor, ki bi jim ga s tem odstopili. Poleg obvestil dodajajte na stran tudi bolj sproščene vsebine. Dogovorite se z določenimi dijaki in jih postavite za administratorje - stran bo tako manj formalna in dijaki jo bodo uporabljali z manjšimi zadržki.
Ocena:
Interakcije: Interakcij je zelo malo. Dijake pod slikami opomnite na to, da lahko na sliki označijo sebe ali svoje sošolce. Uvedite nekatere rubrike, v katerih bodo radi pisali, na primer katero pesem želijo slišati na določen dan na šolskem radiu. V kolikor ga seveda imate. Opcij je ogromno, gre za najbolj aktivno skupino, samo v prakso jih je potrebno vpeljati.
Ocena:
Zavihki: Zavihki se uporabljajo za informiranje dijakov o stvareh, ki so prisotne na spletni strani. Glede na to, da se stran prenavlja je to dobra odločitev, vendar pa bi se nabor zavihkov lahko še povečal. Na strani manjka zavihek dobrodošlice, ki uporabnike poziva k kliku na “všeč mi je”, glede na ciljno skupino pa bi lahko dodali še več takih vsebin in zavihkov.
Ocena:
Uporabniki: V enem mesecu se je strani pridružilo le 15 novih članov. Predvidevam, da je trenutno na strani prisotna tretjina dijakov in študentov. Predlagam, da dijake bolj spodbujate k pridružitvi strani (plakati, skozi sodelovanje, ipd.), aktivirajte pa tudi profesorje, v kolikor imajo svoj Facebook profil. Facebook naj postane prostor za druženje in enakovredno izmenjavo mnenj, seveda v okvirih osnovnega bontona komunikacije. Predlagam, da opustite vikanje in se tako približate dijakom. Na Facebooku smo vsi prijatelji.
Ocena:
Splošni vtis: Ideja o komunikaciji z dijaki preko Facebooku ja odlična - večino prostega časa namreč mladi preživijo prav tam. Problem je, ker se s šolo ta skupina ne poistoveti do te mere, da bi se aktivno vključevala v njene dejavnosti tudi popoldan. Na vašem mestu bi poskusil stran postaviti kot forum dijakov, med njimi pa bi izbral tudi zaupanja vredne administratorje. Dijakom bo tako lažje sodelovati, saj bo izginil občutek, da gre za uradno stran šole. K sodelovanju pa povabite še druge - krožke, interesne skupine, mlade fotografe in novinarje, ipd. Dajte jim priložnost, da zasijejo. S tem bo mnogo pridobila tudi sama stran.
Ocena:
Če bi tudi sami radi iz vaše Facebook strani naredili uspešno poslovno zgodbo nas kontaktirajte. V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo tudi samo na eno pravo, debatno kavo.
Družabna omrežja, Matej Špehar s.p.
Kersnikova ulica 14, 1233 Dob,
E-pošta: info@matejspehar.si