le še nekaj finega piljenja in zmaga je tu
26. 10. 2011
Še posebej v panogah, ki so na Facebooku močno zastopane predstavlja zgodnji začetek veliko prednost pred tekmeci. Izdelovalci unikatnega nakita so moč Facebooka spoznali med prvimi, sprva preko zasebnih profilov, najbolj zavzeti pa so hitro odprli tudi strani.
Danes je komunikacija začetnikov zaradi tega močno ovirana, kar pomeni, da moramo v naše delo vložiti še toliko več truda. Tokrat se bomo ustavili na strani SSU trgovine, ki ponuja unikatnost in svežino s svojimi izdelki. Pa jim uspeva takšne standarde držati tudi pri komnunikaciji?
Link: www.facebook.com/SSUTrgovina
Zid: Objave so redne, razgibane, komentarji so prisotni, pogrešam pa poziv k akciji. Uporabnike se na strani dobro angažira, poleg tega jim stran ponuja veliko vpogleda v zakulisje trgovinice. So pa vse objave povezane z modnimi dodatki in dekoracijo večinoma prodajne narave - poskusite s komunikacijo, ki bo v večji meri pokrivala vaše področje, seveda pa bi bilo najboljše, če uporabite (vsaj od začetka) neprodajni pristop. Uporabniki niso prišli na Facebook zaradi oglasov. Poslušajte, ne prodajajte.
Ocena:
Interakcije: interakcij v splošnem ni malo, opažam pa visoka nihanja pri objavah, kar navadno pomeni, da je v sami komunikaciji možnih še veliko izboljšav - odgovor kako in v katero smer pa se ponuja kar sam. Analizirajte objave in izluščite dobre elemente, predvsem pa upoštevajte nasvet iz prejšnjega odstavka.
Ocena:
Zavihki: Zavihek dobrodošlice je preobsežen, poskusite ga urediti tako, da bo vizualno bolj privlačen, tekst pa skrajšajte vsaj za polovico (pri tem pa poskusite ohraniti bistvo zdajšnjega teksta, ki je drugače povsem v redu). Zavihek “pišite mi” je dobro urejen, pri zavihku “povej naprej” pa bi dodal drugo besedilo, ki naj uporabniku poda nekaj dobrih razlogov, zakaj povabiti prijatelja na stran. Ne razumem popolnoma pomena zavihka “galerija” - če ga uporabljate le v tem obsegu se je morda bolje posluževati FB galerije. Zavihke, ki jih ne potrebujete odstranite saj zdaj zakrivajo tiste bolj pomembne.
Ocena:
Uporabniki: v dobrem mesecu se je strani pridružilo okoli 180 novih uporabnikov, kar je dobra rast kljub dejstvu, da je v zadnjem vikendu na strani potekala mini nagradna igra. Tu nimam pripomb, morda le opozorilo: nagradnih iger (sploh preprostih nagradnih iger na zidu) ne izvajajte prepogosto, saj prinašajo nekvalitetno bazo in zasedejo vaš zid, kar lahko prežene zveste oboževalce, poleg tega pa so nelegalne - konkurence imate veliko, dovolj je že nekaj prijav in boste izgubili vse. Več tukaj
Ocena:
Splošni vtis: v splošnem je komunikacija zelo dobra, potrebno je le nekaj piljenja na komunikacijskem in tehničnem področju. Na žalost ste začeli zelo pozno, tako da je v komunikaciji zahtevana perfekcija, prostora za večje napake pa ni. Prav veliko dodatnega dela vam nisem naložil, tako da - veselo na delo in čim več uspehov vam želim! :)
Ocena:
Če bi tudi sami radi iz vaše Facebook strani naredili uspešno poslovno zgodbo nas kontaktirajte. V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo tudi samo na eno pravo, debatno kavo.
Družabna omrežja, Matej Špehar s.p.
Kersnikova ulica 14, 1233 Dob,
E-pošta: info@matejspehar.si