šport na družabnih omrežjih je lahko formula za uspeh
17. 11. 2011
Močna čustva, lojalnost blagovni znamki, lojalnost mestu, regiji ali državi, statusni simboli..vse to so stvari, ki v nas zmanjšujejo odpor do lajkanja strani. Če naše podjetje lahko s svojimi strankami vzpostavi odnos baziran na nečem od zgoraj naštetega, mu bo tudi na Facebooku veliko lažje. In različni športni klubi so že v štartu taki.
Strani s športnimi vsebinami smo že gostili med analizami. Navadno ocene niso bile najboljše - bo stran Rokometnega kluba Slovenj Gradec 2011 popravila vtis?
Link: www.facebook.com/RKSlovenjGradec2011
Zid: Na zidu je nepričakovano veliko objav, ki so vsebinsko zelo pestre. Kljub temu, da velik del vsebine predstavljajo obvestila, so ta podana na zelo zanimiv način. Edina slaba stvar, na katero lahko pokažem s prstom, je nekonsistentnost pri terminu objav, saj se pogosto zgodi, da je objavljenih več objav v relativno kratkem času ali pa so posti objavljeni prepozno, ko se uporabniki že odpravljajo spat.
Ocena:
Interakcije: Interakcij je veliko, tu se vidi, da so prijatelji na stran res prišli organsko in ne zaradi nagrade. K velikemu številu interakcij pa pripomorejo tudi rezultati, ki so letos očitno zelo dobri - saj že vsi poznamo staro modrost, da na Facebooku najbolje vlečejo čustva. In navijači so res s srcem pri stvari. Še več boste od njih dobili ob pogostejši uporabi poziva k akciji.
Ocena:
Zavihki: Čeprav se na Facebooku večino dogajanja odvija ni zidu uporabnika in se prijatelji na stran vračajo v manjšem številu pa je urejenost zavihkov še kako pomembna, saj uporabniku predstavlja dodano vrednost. Njihovi zavihki so tako kar se tiče izvirnosti, kot tudi same izvedbe, odlični. Kapo dol adminom in programerjem. Ker pa zavihek za priporočanje prijateljem ne dela (ni nujno, da je napaka programerjev, lahko da se ravno med časom analize kolca Facebooku), nekoliko nižja ocena, kot bi bila sicer.
Ocena:
Uporabniki: Številka upoarabnikov sicer pridno raste (okoli 40 novih prijateljev mesečno), vendar pa bi le-ta lahko bila tudi višja. Navijaške strani so močno povezane s pripadnostjo klubu in regiji, zato se s stranjo ni težko poistovetit. Predlagam, da dodaten push aktivnostim na družabnih omrežjih daste v offline medijih, na tekmah in na spletnih straneh.
Ocena:
Splošni vtis: Ostalih pripomb nimam, tu in tam je potrebnega v komunikaciji nekaj piljenja. Lahko pa zato na drugi strani izpostavim precej odličnih stvari. Če potegnemo črto: glede na to, da na strani kluba verjetno delajo prostovoljci je komunikacija odlična. Upam, da jim ne poide sapa za nadaljne delo. Edina napaka, ki je ta trenutek nedolžna, pa lahko naslednje leto preraste v nepremostljiv problem - v imenu strani je letnica 2011 - bodo čez dober mesec šli postavljati novo stran? Imena strani namreč ne moremo spremeniti :(
Ocena:
Če bi tudi sami radi iz vaše Facebook strani naredili uspešno poslovno zgodbo nas kontaktirajte. V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo tudi samo na eno pravo, debatno kavo.
Družabna omrežja, Matej Špehar s.p.
Kersnikova ulica 14, 1233 Dob,
E-pošta: info@matejspehar.si