analize

Naj vam nič ne uide! Zapišite svoj mail in tedensko
boste v e-nabiralnik dobili povzetek člankov na strani.

KRIOS d.o.o.
Biti na Facebooku ni dovolj, potrebno je tudi pravilno komunicirati

09. 03. 2012

Kako na Facebooku skomunicirati izdelek in storitev, ki je novost na našem trgu? Tu nam je Facebook lahko v veliko pomoč. Načeloma uveljavljene blagovne znamke na Facebooku uspevajo, vendar pa smo bili v preteklosti priča tudi mnogim uspešnim startupom.

preberite več

Atama Agencija Za Zaposlovanje
Iščete novo službo? Morda vas čaka na Facebooku!

27. 02. 2012

Še posebej v tujini, si vedno več ljudi pomaga pri iskanju zaposlitve tudi z družabnimi omrežji. Ker gre za enostaven, hiter in poceni pristop ga uporabljajo tudi nekateri delodajalci. V Sloveniji na tem področju nekoliko zaostajamo, vendar zaostanek za najbolj razvitimi državami hitro zmanjšujemo.

preberite več

MoNiKa - Unikatni izdelki
Pogovarjajte se, ne prodajajte

22. 02. 2012

Facebook naj ne postane vaš katalog izdelkov. Če želite spletni katalog, ga boste z drugimi orodji naredili lažje in ga ohranili veliko bolj preglednega. Facebook je prostor, kamor se ljudje pridejo sprostit, klepetat ali obujat stara poznanstva, ne pa nakupovat.

preberite več

Nataša V. patchwork
So stroški za Facebook upravičeni

15. 02. 2012

Ena objava na dan nam ne vzame veliko časa, vendar pa samo 15 minut na dan na Facebooku ne bo dovolj za uspešno zgodbo. Poleg objavljanja je potrebo spremljati odziv, odgovarjati na vprašanja uporabnikov in si vzeti čas za konkretno analizo objav. Na ta način bodo naše prihodnje objave bolj kvalitetne.

preberite več

Zakonski in družinski inštitut
Facebook stran za nekoliko drugačne namene

11. 02. 2012

Večina ljudi na Facebooku uporablja svoje pravo ime in priimek in se predstavlja s svojo fotografijo kot sliko profila. Pod svoje lajke in komentarje se podpišemo kot mi in ne kot vzevek in iz Googla ukraden avatar, kot je to veljalo v časih spletnih forumov.

preberite več

Galerija Ažens Art
Primer odlične komunikacije na Facebooku

04. 02. 2012

Cilj dobrega community managerja naj ne bo grajenje velike baze uporabnikov temveč velike baze prijateljev. Uspešna stran naj se ne bi veliko razlikovala od zasebnega profila, zato stremimo k temu, da smo z našimi uporabniki povezani, jih poznamo in vemo, katere vsebine so po njihovem okusu.

preberite več

FRODDO SHOES
Kako se s Facebookom ukvarjajo pri sosedih?

30. 01. 2012

Verjetno najlepša stvar Facebooka je, da je globalen. Imate prijatelja na drugem koncu sveta in želite z njim ostati v stiku? Ni problema, dokler ima prijatelj Facebook račun. In takih je že skoraj milijarda. Popolnoma enako velja za blagovne znamke.

preberite več

Starinar
Kako gre skupaj sodobno omrežje in starine? Odlično!

22. 01. 2012

Prvi dnevi naše strani na Facebooku so verjetno najbolj pomembni dnevi v njeni zgodovini. V tem kritičnem obdobju moramo pridobiti zadostno število uporabnikov, da bodo ti začeli na naši strani ustvarjati vsebino (komentarje, lajke, objave). V kolikor ne dosežemo kritične mase teh interakcij ne bo, kar lahko pomeni stagnacijo ali postopen upad strani.

preberite več



Nazaj   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   Naprej