Ko kreativa prehitro doseže svoje meje
29. 01. 2011
Današnja analiza je lahko tudi čisto zgrešena. Zajema namreč tematiko v kateri sem premalo doma, da bi lahko vlekel čisto prave zaključke, ki jih vidim pod povečevalnim steklom. Morda mi je vsaj malo v pomoč, da sem včasih delal najboljše hiše - ampak samo iz Lego kock.
Prebrskal sem kar nekaj spletnih strani, ki so vsebinsko povezane z FB stranjo Big Creative, tako da sem si približno ustvaril sliko namena Facebook komunikacije, dovoljujem pa tudi možnost, da tavam v temi. Namreč ob prijavi na analizo nisem dobil nobenih ciljev nastopa na družabnih medijih. Je to grajenje kvalitetne komune zasledovalcev, povečevanje obiska spletnih strani, informiranje o dogodkih, kaj četrtega, morda nič od naštetega ali kominacija vsega?
Link: www.facebook.com/bigcreative
Zid: občasne objave, v povprečju ena na dva dni ne pripomorejo ravno k povečanju baze zasledovalcev. Tematika je seveda naravnana na usmeritev strani - arhitektura, razstave, Plečnik, dogodki,... Preveč faktov in premalo pozivov k sodelovanju uporabnikov. Priporočam, da se objave v angleščini regijsko omeji na tujino (hint dneva). Za večji pritok običajnih smrtnikov, ki jim je arhitektura bolj hobi, priporočam tudi bolj "ljudske" teme in tekste.
Ocena:
Uporabniki: 332, v zadnjem mesecu je število naraslo za dobrih 30 novih sledilcev dogajanja na strani. Težko bi zapisal, da ljudje kar derejo na stran. Kljub temu, da je tematika namenjena bolj ozki množici uporabnikov Facebooka, bi se jo še vedno dalo bolj odpreti, saj je ogromno vsebin, ki bi zanimale slehernega človeka. Vprašanje je edino, če je to namen strani. Če ni, in je namen strani interna komunikacija, bi bila boljša izbira kategorije skupina (group), ki je namenjena prav temu.
Ocena:
Interakcije: bolj minimalne. Tudi novoletna čestitka, ki skorajda vedno vžge, skoraj ni zabeležila interakcij. Nekaj se torej dela narobe. Mislim, da ni iskati krivca v mali bazi zasledovalcev, bolj v preveč PRovski komunikaciji. Ko uporabniki ne bodo tretirani zgolj kot zasledovalci, temveč bodo pozvani k sodelovanju - takrat se bo vzdignilo tudi število interakcij
Ocena:
Zavihki: poleg outdated landing taba (od meseca oblikovanja je že tri mesece), za katerega težko zapišem, da izpolnjuje svojo vlogo, je tu še zavihek YouTube, ki prav tako že dva meseca ni videl novega video posnetka. Škoda.
Ocena:
Splošni vtis: iščem kakšno malenkost, ki bi jo pohvalil. Odlične vsebine se skrivajo na spletni strani, na FB pa žal ne. Verjetno je fokus ustvarjalcev strani bolj v drugih sferah, na FB pa imamo opraviti še z eno sramežljivo Pepelko, ki ždi pozabljena v kotu. Glede na tematiko strani bi lahko stran eksplodirala od zanimivih vsebin, uporabnikov in njihovih interakcij. A temu ni tako. Temu primerna je tudi ocena.
Ocena:
Če bi tudi sami radi iz vaše Facebook strani naredili uspešno poslovno zgodbo nas kontaktirajte. V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo tudi samo na eno pravo, debatno kavo.
Družabna omrežja, Matej Špehar s.p.
Kersnikova ulica 14, 1233 Dob,
E-pošta: info@matejspehar.si