Dormeo Slovenija

Naj vam nič ne uide! Zapišite svoj mail in tedensko
boste v e-nabiralnik dobili povzetek člankov na strani.

Kako so se družabnih medijev lotili strokovnjaki direktnega marketinga?

25. 01. 2011



Verjetno ni človeka, ki se ob besedi Top Shop ne bi spomnil neverjetnih ponudb, ki so lahko še bolj ugodne, če pokličete takoj. Pa to še ni vse, če boste naročili ...

Uspešen recept direktnega marketinga je skoraj nemogoče na slepo prenesti na družabna omrežja. Tu veljajo popolnoma druga pravila igre. In pri Studio Moderna se jih zavedajo. Zanimivo je spremljati kako različno se trgovci lotevajo komunikacije na Facebooku. Nekateri zgolj objavljajo poste z najnovejšimi, najboljšimi, najcenejšimi ponudbami in se sprašujejo zakaj ni interakcij, nekateri pa gredo počasi, a vztrajno proti cilju - pridobivanju čim večjega kroga zasledovalcev, katerim s pravo vsebino nezavedno lezejo pod kožo. In FB stran Dormeo Slovenija je lep primer slednjega.

Ob prijavi sem dobil spisek ciljev komunikacije: prisotnost, povezovanje in angažiranje uporabnikov, promoviranje vsebin in seveda na koncu prodaja. Pa poglejmo kako jim gre:

Link: www.facebook.com/DormeoSlovenija

Zid: dokaj redna frekvenca objav (običajno 1-2/dan), presenetljivo malo tipičnih prodajnih postov, prevladujejo predvsem družabni teksti, ki vzdigujejo brand awareness in dajejo uporabniku občutek osebnega stika. Ljudje se tipkamo/pogovarjamo z ljudmi, ne z logotipom blagovne znamke. Pohvalno je dejstvo, da je ob opisu strani dopisano tudi ime administratorke (morda ni napak ideja, da bi imela Karmen svoj predstavitveni zavihek, kot so to storili pri Algea). Veseli me ažurno odgovarjanje na vprašanja uporabnikov.

Ocena:

Uporabniki: Glede na prepoznavnost blagovne znamke Dormeo, številka 1377 ni ravno v nebo segajoča, a je opaziti, da so obstoječi fani odzivni. V zadnjem mesecu se jim je številka vzdignila za dobrih 100 novih pristašev. Ne bo dovolj za rekord meseca, a predvidevam, da gre za kvalitetne uporabnike, ki niso prišli na stran zaradi nagrade, ampak ker verjamejo v produkt. Kar je najbolj pomembno.

Ocena:

Interakcije: Glede na število zasledovalcev je stopnja odzivnosti solidna, varira pa glede na vsebino posta in časa objave. Včasih komentarjev in "lajkov" skorajda ni, včasih se plaz le-teh kar usuje in sproži se zanimiva debata. Priporočam več "naravnih" fotk in filmčkov, torej ne posredovanja linkov in YouTube posnetkov, ampak materialov "domače" proizvodnje. Recimo fotka rože iz pisarne, filmček zadovoljne stanke v trgovini (posnet kar z mobilcem). Kakšen mini natečaj koliko ljudi se lahko spravi na vzmetnico Dormeo bi lahko bil prav zabaven.

Ocena:

Zavihki: teh je res precej, naštel sem jih vsaj 10. Vsi so zelo praktični (kako zlagamo rjuho, kviza za izbor primernosti ležišča, naročila na brezplačno revijo sanj,...) in imajo svoj namen, a dvomim da njihov obisk dosega pričakovane rezultate. Enostavno jih je preveč - glavno dogajanje je vedno na zidu, na zavihke pa uporabnik zaide poredko, sploh če ni za to posebej motiviran (nagradne igre, ekskluzivne vsebine, ki so spromovirane v komunikaciji na zidu). Tudi zavihek dobrodošlice je prepoln vsebin, kar odvrača od glavne misije landing taba - da uporabnik klikne "všeč mi je". Preden pri Dormeu prideš čez vse vsebine je velika možnost, da pozabiš, kaj ti je storiti. Ali klikneš kam drugam ali pa te zmoti kaj tretjega (recimo telefonski klic ali prihod novega maila). In do želene interakcije ne pride. Uporabnika je na landing tabu potrebno v nekaj sekundah prepričati, da klikne "like". Potem je dovolj časa, da ga bomo zasuli z informacijami.

Ocena:

Splošni vtis: pozitivno presenečen. Podjetje, ki je znano po svojem klasičnem oglaševanju na tradicionalnih medijih se je v družabne spustilo počasi in po vseh pravilih. Nič ni prepuščeno naključju, niso pozabili niti na SEO (preverite izpis ključnih besed na info tabu). Njihov čas šele prihaja. S pravo viralno aplikacijo, bodisi v obliki nagradne igre ali testa, se lahko njihova najbolj šibka točka, (pre)malo število zasledovalcev hitro spremeni.

Ocena:



Follow Me on Pinterest

Če bi tudi sami radi iz vaše Facebook strani naredili uspešno poslovno zgodbo nas kontaktirajte. V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo tudi samo na eno pravo, debatno kavo.








1

1