Živahno dogajanje, a prepočasna rast novih uporabnikov
18. 01. 2011
Fakulteta, ki jo je svoje čase obiskoval tudi pisec teh stavkov (no, v tistih časih so bili še maili prava redkost), se je že pred časom odločila za nastop na družabnih medijih.
Namen pojavljanja: nov informacijski kanal s študenti fakultete, kjer lahko na enem mestu izvejo za novosti, od uradnih obvestil do žurerskih vabil. Lahko je odličen info servis za študente, ki iščejo informacije. Bodisi od uradnih inštanc ali od kolegov iz predavalnic. Glede na popularnost Facebooka med srednješolci, pa je lahko tudi dobra štartna točka za spoznavanje življenja na fakulteti. Torej dovolj vsebine in hvaležen material za družabna omrežja. In kako se platforma obnese v praksi?
Link: www.facebook.com/ekonomskafakulteta
Zid: živahna komunikacija med uporabniki in administratorji (ki se, pohvalno, pod poste podpisujejo z imeni). Morda glede na ciljno publiko in medij pojavljanja včasih preveč uraden nastop, priporočam nagovarjanje v ednini, ne v množini. Občasno šepa tudi hitrost reakcije adminov.
ocena:
Uporabniki: Morda je bazen potencialnih uporabnikov že poln? Številka 5.487 je sicer za tovrstno stran zelo solidna, a se je v slabem mesecu vzdignila za samo 20 novih fanov. So izkoriščene vse možnosti pridobivanja novih uporabnikov? Na spletni strani najdem eno samo sramežljivo ikono "F", predvidevam tudi, da imajo fakultete močne baze aktualnih in nekdanjih študentov - so bile izkoriščene?
ocena:
Interakcije: Pogrešam več vpletanja uporabnikov v odločanje (odlično je bila prošnja za pomoč pri izbiri novega fotoaparata za potrebe fakultete), kar bi pripeljalo več novih uporabnikov. Manj uradnih obvestil, več študentsko zabavnih. V mojih časih se je na tem faksu veliko dogajalo, predvidevam da se še vedno. Simpatična ideja je izbira študentke meseca za profilno fotografijo, a je vse skupaj premalo izkoriščeno - lahko bi sprožilo val komentarjev in lajkov.
ocena:
Zavihki: Na landing tabu je malenkost preveč informacij, saj naj bi ta služil samo kliku na "like". Ostale informacije lahko uporabnika odvedejo drugam in pozabi storiti tisto, kar od njega pričakujemo. Manjka call to action - klikni na "like", ker ... Ostali zavihki so odlični, pregledni in funkcionalni. Predvidevam, da je prav aplikacija "preskakovanja ovir do uspeha" napolnila bazen aktualnih uporabnikov. Škoda, ker igrica ni več aktualna. Pogrešam predstavitev adminov.
ocena:
Splošni vtis: Zelo pozitiven. Nisem pregledal čisto vseh slovenskih fakultet in njihovo prisotnost na Facebooku, a hiter pregled postavlja Ekonomsko fakulteto daleč naprej pred ostalimi. Še vedno obstaja veliko neizkoriščenega potenciala, a do tega trenutka je bilo storjeno že veliko. Stran je sicer stara že leto in pol, a predvidevam, da je začela polno živeti šele po aplikaciji "prava pot" (jesen 2010), ki je pripeljala dovolj veliko bazo zasledovalcev. Potrebno je pospešiti tempo viralnih objav, ali pa dodati novo aplikacijo, ki bo dodatno napolnila bazo.
ocena:
Če bi tudi sami radi iz vaše Facebook strani naredili uspešno poslovno zgodbo nas kontaktirajte. V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo tudi samo na eno pravo, debatno kavo.
Družabna omrežja, Matej Špehar s.p.
Kersnikova ulica 14, 1233 Dob,
E-pošta: info@matejspehar.si