Obleka ne naredi le človeka, tudi FB stran
02. 02. 2011
Platforma družabnih omrežij je kot naročena za umetnost, kreativo, oblikovanje, modo, stil,... seveda, če znamo to izkoristiti. In samo biti na Facebooku še zdaleč ni dovolj. FB je živ medij, ki ugasne tisti trenutek, ko se z njim nehamo ukvarjati.
Trudim se na strani najti vsaj kakšno stvar, ki je narejena dobro - res nerad s prsti kažem na nepravilnosti, vendar ne gre. Gašper ob prijavi ni zapisal nobenih ciljev komunikacije, tako da lahko le predvidevam, da gre za promocijo dela modne oblikovalke Valerije Kralj. Ker njenega portfolia ne poznam, saj prihajam iz drugih vod, ne vem kakšen rating ima pri nas, toda njena FB stran name ni naredila vtisa. Zakaj, v nadaljevanju.
Link: www.facebook.com/pages/Modna-oblikovalka-Valerija-Kralj-VK/139915712701882
Zid: Zelo redka komunikacija, objav skorajda ni. Recimo, da se objava zgodi enkrat na mesec. Mar res ni nobenega novega kroja, kreacije, bodisi skice, fotografije iz popotovanja na kakšen sejem, ... česarkoli, kar bi bilo vredno objave? Tematika je zelo primerna za Facebook, inputa pa ni, oz. je močno preredek. Škoda.
Ocena:
Uporabniki: 126, celo trije manj kot mesec dni nazaj. Tokrat se pri opravljanju analiz prvič srečujemo z odhodom uporabnikov. Vzrokov je lahko več, nekaj jih je zagotovo najti v teh vrsticah. Številka je sicer skromna, toda če bi bili ti uporabniki aktivni zasledovalci, bi verjetno to zadostovalo. Pa žal ne, uporabniki so popolnoma pasivni.
Ocena:
Interakcije: razen "lajkov" admina, jih ni. Stran je stara skoraj eno leto, naštel pa sem samo 5 komentarjev v celotni zgodovini. Tudi objave so preredke, da bi bil sploh izpolnjen pogoj za interakcije.
Ocena:
Zavihki: obstaja landing tab, a je grafika logotipa premajhna in kasneje "umetno" povečana, kar daje videz razmazane slike. Ni vabljiva za uporabnika, prav tako ni povabila, na klik "všeč mi je". Tudi nastavitve niso narejene pravilno, novi uporabnik prileti namreč neposredno na zid, ne na zavihek dobrodošlice.
Ocena:
Splošni vtis: razmišljal sem, da bi analizo te strani preskočil. Nihče ni rad javno skritiziran. Ampak mi je škoda potenciala, ki ga stran modne oblikovalke lahko ima. Prvi stik res ne pusti najboljšega vtisa, a ni še vse izgubljeno. Vsebine, vsebine, vsebine in vztrajnost. In novi fani bodo prišli. Zagotovoljeno. Samo vztrajati je potrebno. Med čakanjem na uporabnike pa lahko npr. uredite url v kakšno bolj prijazno obliko ;) Potrebnih je le nekaj sekund (hint tukaj)
Ocena:
Če bi tudi sami radi iz vaše Facebook strani naredili uspešno poslovno zgodbo nas kontaktirajte. V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo tudi samo na eno pravo, debatno kavo.
Družabna omrežja, Matej Špehar s.p.
Kersnikova ulica 14, 1233 Dob,
E-pošta: info@matejspehar.si