Odpiralni časi

Naj vam nič ne uide! Zapišite svoj mail in tedensko
boste v e-nabiralnik dobili povzetek člankov na strani.

Na Facebooku ni časa za spanje

15. 01. 2012



Dva izmed hujših grehov na Facebooku sta nastop brez strategije in zapustitev profila. Pri obeh sicer posledice ne bodo vidne takoj, se pa lahko na dolgi rok izkažeta za izjemno nadležni težavi. Navadno hodita z roko v roki oziroma eden sledi drugemu. Kadar komuniciramo napačno izgubljamo interakcije, kar nas pahne v začaran krog. In po določenem času neuspeha navadno obupamo nad Facebookom. V tem primeru svojo stran izbrišite, ne pustite je odprte za napade.

Še bolje pa bo, če spremenite svojo taktiko, preden bo za to prepozno. Danes si bomo pogledali, kako gre administratorjem strani Odpiralni časi. Bodo potrebovali strategijo - in če - na katere stvari je potrebno biti pozoren.

Link: www.facebook.com/odpiralnicasi

Zid: Objave so premalo frekventne, da bi lahko imele kakršenkoli učinek. Poskusite objaviti vsaj en status na dan, vsebine, ki jih dodajate, pa so lahko poljubne, dokler imajo vsaj malo zveze z odpiralnimi časi. Kar veliko potencialnih vsebin torej. Objave naj vsebujejo poziv k dejanju, kadar delite povezave iz vaše ali katere druge spletne strani pa zraven ne pozabite dodati kratkega komentarja, ki naj spodbuja k interakciji uporabnikov.

Ocena:

Interakcije: Interakcij praktično ni. Razlogov je več: prvič, objave niso dovolj frekventne; drugič, uporabniku ne poveste, da od njega želite interakcijo, in tretjič, uporabniki ne želijo lajkati in komentirati objav, ki nimajo že obstoječih interakcij. Rešitev? Objavljajte bolj frekventno in v objavah vedno uporabljate poziv k dejanju. Uporabniku subtilno nakažite, da od njega želite lajk ali komentar. Zaposleni in vaši prijatelji naj objave polajkajo in tako bodo ustvarili vtis dogajanja, ki bo privabil tudi ostale. Ko se enkrat kolesje obrne pa lahko s slednjim prenehate.

Ocena:

Zavihki: Zavihek dobrodošlice je kreativen in na zelo simpatičen način uporabniku predstavi vašo novo ponudbo ter ga pozove k lajkanju strani. Z zavihkom, na katerem so akcijske ponudbe pa je več težav. Velik del uporabnikov Facebook že uporablja v varnem načinu in tistim se zavihki, ki niso gostovani na varni povezavi ne prikazujejo. Uredite si varno gostovanje, saj uporabniki neradi preklaplajo med varnim in “nevarnim” načinom. Več o (ne)varni povezavi tukaj.

Ocena:

Uporabniki: Strani se pridruži okoli 50 novih uporabnikov mesečno. To je čisto organska rast uporabnikov, ki prihajajo večinoma iz vaše spletne strani, ne pa preko virale na Facebooku. Zamislite si, kakšna bi lahko bila rast, v kolikor bi se na vaši strani vsako dnevno zgodilo xy interakcij. V kolikor dosežete, da bo vaša baza postala aktivna lahko brez težav na mesec dobite novih 150-200 uporabnikov.

Ocena:

Splošni vtis: Stran generira ogromno prometa, ki bi ga lahko bolje izkoristili. Stran opremite še z dodatnim like boxom in gumbi “všeč mi je”. Tako boste svojo bazo okrepili z novimi prijatelji, kar bo zvišalo vaš edgerank index in vam dalo nekaj prepotrebnega dodatnega zagona pri objavljanju. Pripravite si strategijo, ki vključuje zgornje predloge, zadajte si cilje, ki vam bodo v izziv, in veselo na delo. Želim vam veliko uspeha!

Ocena:



Follow Me on Pinterest

Če bi tudi sami radi iz vaše Facebook strani naredili uspešno poslovno zgodbo nas kontaktirajte. V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo tudi samo na eno pravo, debatno kavo.








1

1