Vila darila

Naj vam nič ne uide! Zapišite svoj mail in tedensko
boste v e-nabiralnik dobili povzetek člankov na strani.

Darila. Ravno pravi čas je prišla analiza na vrsto.

20. 12. 2011



Bliža se leto 2012 in v naslednjih mesecih bomo zasledili nešteto pregledov in analiz preteklega leta. Je bilo za vas uspešno ali ne? Če je v zasebnem življenu to morda težko določiti pa je na Facebooku vse zapisano v številkah. Spoprijateljite se z “Vpogledi” in tudi vi naredite inventuro preteklega leta. Saj veste, na lastnih napakah se največ naučimo. :)

Darila. Ravno pravi čas je prišla analiza na vrsto. Sedaj, ko vlada nakupovalna mrzlica si trgovci tudi od Facebooka obetajo še več. Pa tudi kupci sledimo novim trendom? Poglejmo, kako gre Vili Darila.

Link: www.facebook.com/viladarila

Zid: Objave so neredne (poskusite jih razporediti bolj enakomerno - lahko si pomagate tudi z urnikom objav), predolge in ne vsebujejo klica k dejanju. Sicer pa so vsebinsko dovolj raznolike in ob enem ohranjajo nekakšno rdečo nit. Idej vam očitno ne manjka, bo pa potrebno nekaj dodatnega truda vložiti v samo izvedbo.

Ocena:

Interakcije: Interakcij je veliko vendar pa je še prostor za izboljšave. Ne opažam vsebin, ki bi imele občutno manjši potencial za interakcijo uporabnikov kot druge. Vse so nekako enakomerne, zato je treba zajca iskati v drugem grmu. Največ boste za boljši izplen interakcij lahko naredili s samimi objavami - te skrajšajte in jim dodajte dober klic k dejanju.

Ocena:

Zavihki: Stran vsebuje zavihke, ki jih potrebuje. Ta stran je dokaz, da se da tudi z omejenim znanjem iz programiranja Facebook stran lepo opremiti. Predlagam manjše popravke in sicer:
● na zavihek “povej NAPREJ” dodajte nekaj razlogov, zakaj naj uporabnik to stori,
● prevedite ime zavihka dobrodošlice (to naredite v nastavitvah svoje strani),
● poskusite nastavitve zavihka “vstopi v trgovino” spremeniti tako, da stran odpre na novem zavihku, saj obstoječi zavihek uporabnika prisili da zapusti vašo stran oziroma Facebook nasploh.


Ocena:

Uporabniki: 200 novih uporabnikov na mesec - to je soliden rezultat vendar ste še daleč od tega, da bi lahko počivali na lovorikah (spanca si na Facebooku ne morejo privoščiti niti največji). Preverite, kje bi se lahko izboljšali in te izboljšave tudi čim prej uvedite v svojo dnevno rutino. Med božično-novoletnimi prazniki naj postanejo “Vpogledi” vaš najboljši prijatelj. Analizirajte preteklo leto in v novo leto zakorakajte do zob oboroženi z novim znanjem.

Ocena:

Splošni vtis: Največji korak in ob enem osnova za uspešno komuniciranje na Facebooku je razumevanje kako platforma deluje. Ločevanje le-te od klasičnega spleta in ostalih medijev. Drugi korak je glava polna izvirnih idej in zagnanosti. Vse ostalo so potem finese, ki pridejo z izkušnjami in pobiranjem drobtinic znanja od tu in tam (največkrat pa iz lastnih napak). Vi ste na drugem koraku in najhujše je za vami. Nabirajte dodatno znanje in poskrbite, da se boste ob tem zabavali. Naj bo vaše leto 2012 tudi na Facebooku uspešno!

Ocena:
 



Follow Me on Pinterest

Če bi tudi sami radi iz vaše Facebook strani naredili uspešno poslovno zgodbo nas kontaktirajte. V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo tudi samo na eno pravo, debatno kavo.








1

1