Tudi na Facebooku se standardi vzdigujejo
05. 12. 2011
Vedno več je brandov (tako malih, kot velikih), ki se odločajo za komunikacijo na Facebooku. Ker je konkurence vedno več je tudi naše delo vedno težje. prihajamo v obdobje, ko ne bo več dovolj, da smo dobri, biti bomo morali popolni.
In to pomeni, da moramo poskrbeti za vse in vsak okus. Od komunikacije na zidu pa do urejenosti zavihkov, izvirnih nagradnih iger, ipd. Poglejmo, kako gre trgovini MALČKI PALČKI. Delajo slabo, dobro ali morda najbolje?
Link: www.facebook.com/pages/MALČKI-PALČKInove-in-rabljene-stvari-za-mamice-in-malčke/153205854746780
Zid: Dogajanje na zidu je pestro, vsak dan vsaj tri objave. Razmerje vremenskih in prodajnih vsebin je dobro, prav tako vremenske objave odlično angažirajo uporabnike. Čeprav objave objavljene pred osmo uro zjutraj dosežejo kar nekaj interakcij (več, kot bi jih na kakšni drugi strani) pa sem vseeno prepričan, da bi bile kasnejše objave bolj uspešne. Predlagam, da za ločili delate presledke ter v objavah ne uporabljate samih velikih črk (Caps Lock). To ni ravno “politično korektno”, zato utegne koga zmotiti. V spletnem bontonu to namreč pomeni, da "kričite" na svoje uporabnike.
Ocena:
Interakcije: Interakcij je v splošnem veliko, vendar pa se pojavlja nekaj objav, pri katerih do interakcij ne pride. Vzorec, ki se ponavlja v teh objavah je zelo hitro razviden. Predlagam, da čim hitreje popravite stanje, saj objave brez odziva slabo vplivajo na optimizacijo objav na zidu.
Ocena:
Zavihki: Zavihkov ni. Glede na to, da je spletna trgovina šele v nastajanju so zavihki na Facebook strani, ki je vaš glavni kanal komuniciranja še toliko bolj pomembni. Predlagam, da naredite nek katalog izdelkov, kar je najbolj pomembno pa je, da se naredi zavihek dobrodošlice, ki nagovarja nove uporabnike. Na splošno je iz tehničnega vidika stran slabo urejena (ni skrajšanega URL-ja, zavihkov, profilna slika ni reprezentativna, info zavihek bi prav tako lahko bil bolje urejen).
Ocena:
Uporabniki: Številka uporabnikov se zvišuje razmeroma hitro; rast zadnjega obdobja je 100 uporabnikov na mesec, kar je pri bazi, ki šteje le nekaj več kot 800 uporabnikov impresivna številka. Vendar pa se nujno posvetite popravljanju napak, katere sem naštel zgoraj, da se rast ne ustavi.
Ocena:
Splošni vtis: Stran je iz komunikacijskega vidika zelo dobra. Razen nekaterih manjših napak, nisem opazil ničesar, kar bi lahko omajalo prav dobro oceno iz tega dela. Se bo treba pa nujno posvetiti tehničnemu delu. Skrajšajte URL, zamenjajte profilno sliko za nekaj, kar vas bolje reprezentira in uredite info zavihek. Na koncu si uredite tudi zavihek dobrodošlice, ki ga lahko naredite sami ali pa si pomagate s kakšnim brezplačnim orodjem za izdelavo zavihka. Malce pogledano čez prste vendar naj vam tokrat bo - vaše delo je ocenjeno z oceno prav dobro. Toda to kmalu ne bo več dovolj, tudi pri Facebooku se standardi strmo vzdigujejo.
Ocena:
Če bi tudi sami radi iz vaše Facebook strani naredili uspešno poslovno zgodbo nas kontaktirajte. V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo tudi samo na eno pravo, debatno kavo.
Družabna omrežja, Matej Špehar s.p.
Kersnikova ulica 14, 1233 Dob,
E-pošta: info@matejspehar.si