Klub za Marketing EPF

Naj vam nič ne uide! Zapišite svoj mail in tedensko
boste v e-nabiralnik dobili povzetek člankov na strani.

Je kovačeva kobila vedno bosa?

08. 01. 2012



Facebook timeline je tu za vse uporabnike. In tukaj je, da ostane, če nam je to všeč ali ne. Ob spremembah na Facebooku se moramo še posebej community managerji zavedati, da se ne spreminja samo izgled, ampak tudi kar je pod njim.

Določene objave so večje v primerjavi s prej (kar krade prostor vašim objavam), določene stvari so vidne le še v Tickerju, imamo nove vpoglede (uporabljajte jih!), ipd. Na splošno se bodo s popolno uvedbo "časovnice" stvari na Facebooku začele premikati hitreje. In to pomeni, do bomo morali podvojiti svojo aktivnost.

Poglejmo, kako dobro so na časovnico pripravljeni v Klubu za marketing EPF in kaj bodo morali spremeniti za uspešno delo tudi v prihodnje.

Link: www.facebook.com/KlubzamarketingEPF

Zid: Primernega števila objav še vedno nismo našli, vse je odvisno od tega, na kateri strani se nahajamo in o kakšnih objavah govorimo. Vendar pa se s spremembami, ki jih uvaja Facebook vedno bolj kaže, da je ena objava na 2 dni premalo. Predlagam, da zvišate frekvenco objav, dodate nekaj svežih, vremenskih vsebin, predvsem pa bolj pogosto uporabljajte poziv k dejanju. Vaše objave so vsebinsko močne in uporabnika nagovarjajo v pravem tonu - tega se poskušajte držati tudi v prihodnosti.

Ocena:

Interakcije: Dokler je baza majhna morate za zagon komunikacije na strani na žalost izkoristiti lastno “vojsko”. Naj objave lajkajo in komentirajo, naj na stran povabijo svoje prijatelje. Ko enkrat stran zaživi novi komentatorji in všečkarji pridejo sami od sebe - nihče pa se ne želi izpostaviti in biti prvi. Poglejte v nove vpoglede, katere objave so najboljše in se učite iz tega. Na prvi pogled je sicer razvidno, da jutranje objave pri vas dosežejo v povprečju manjši učinek, kot večerne. Ne morem ravno reči, da vaših FB uporabnikov ne razumem. :) Študent bo pač študent in jutranji spanec je del rutine za večino.

Ocena:

Zavihki: Oba obstoječa zavihka sta dobro zamišljena in tudi izvedba je čisto solidna. Vendar pa vam manjka najpomembnejši zavihek - zavihek dobrodošlice. Ta naj na hitro predstavi vaš klub, izpostavi nekaj prednosti, ki jih uporabnik pridobi s pridružitvijo strani. Na koncu pa naj seveda uporabnika povabi k kliku na gumb “všeč mi je”. Poleg tega predlagam tudi Youtube zavihek ali pa kreativno inkorporacijo kakšnega tretjega zavihka.

Ocena:

Uporabniki: Okoli 10 na novo pridruženih uporabnikov na mesec je zelo malo. Poskrbite, da bo stran polna dogajanja in interakcij, poleg tega pa si pomagajte tudi z drugimi kanali. Spletna stran, QR kode na plakatih, letaki na dogodkih, pojavljanje na drugih Facebook straneh, povezave v plačljivih in zasluženih objavah na spletu, ipd. To je le nekaj kanalov, ki jih lahko izkoristite za grajenje vaše Facebook baze.

Ocena:

Splošni vtis: Vsebine, ki jih najdem na strani so zanimive za večino marketinških strokovnjakov, študentov marketinga in ljubiteljske marketingarje. Na žalost je stran premalo aktivna in zaradi tega je močno ovirana s strani Facebookovih algoritmov. Upoštevajte zgornje nasvete, angažirajte čim večje število vaših članov in kmalu boste pobirali slovensko marketing smetano. :)

Ocena:
 



Follow Me on Pinterest

Če bi tudi sami radi iz vaše Facebook strani naredili uspešno poslovno zgodbo nas kontaktirajte. V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo tudi samo na eno pravo, debatno kavo.








1

1