Čustva na FB prodajajo - izkoristite to
09. 12. 2011
Nagradne igre so bližnjica. Vendar se - kot v svetu, ki ni iz ničel in enic - lahko izkažejo tudi za daljšo pot. V najslabšem možnem scenariju nam slabo zasnovana nagradna igra ne bo prinesla le nekvalitetne baze, temveč nam bo pomagala odgnati tudi kakšnega izmed kvalitetnih uporabnikov, ki se nam ni pridružil zaradi nagrade. Ob vseh pozitivnih straneh nagradnih iger pa previdnost ni nikoli odveč.
Danes imamo pod lupo stran Hov-Hov.si, eno izmed strani, ki ne stavi na nagradne igre temveč uporabnike pridobiva izključno po “naravni” poti.
Link: www.facebook.com/hovhovsi
Zid: Zelo dobra komunikacija na zidu, pogrešam le nekoliko več konstantnosti. Ne objavite dveh ali več objav v enem dnevu, če veste, da za naslednji dan nimate načrtovane objave - raje jih razporedite tako, da vsak dan pride ena. Uredite si dnevnik, v katerega zapišite aktivnosti za en teden v naprej, da vam kaj pomembnega ne uide. Sicer pa držite dobro razmerje vremenskih in prodajnih objav. Pazite na to, da uporabnikom ne zastavljate vprašanj, ki so “preveč naporna”.
Ocena:
Interakcije: Interakcij ni ne malo, ne veliko. Glede na to, da baza ni zgrajena z nagradnimi igrami bi število interakcij lahko bilo višje. Skrajšajte objave in dodajte jasen poziv k akciji. Uporabljajte slike, saj imajo pri vas največji odziv. Pri prodajnih objavah se bolj potrudite, da napišete resnično zanimiv ali duhovit komentar, saj je najmanj interakcij prav na teh objavah - in to občutno.
Ocena:
Zavihki: Zavihek dobrodošlice je lepo urejen in opravlja svojo funkcijo v skladu s priporočili. Na strani najdemo tudi starejšo inačico vmesnika za povabilo prijateljev - opremite ga s pozivom k akciji (nekaj razlogov, zakaj je za uporabnika dobro, da povabi prijatelje na stran) za večji učinek. Glede na vašo branžo predlagam, da dodate na stran še Youtube zavihek s praktičnimi nasveti za vzgojo in nego živali ter navodila za učenje trikov.
Ocena:
Uporabniki: Manj kot 50 novih prijateljev v dveh mesecih je malo, ne glede na to, da je začetna baza relativno majhna in da so vsi ti uporabniki prišli organsko. Popravite objave, da bodo uporabnike bolj nagovarjale k interakciji, s čimer si povečate viralni moment, ki s seboj prinese nove uporabnike. Če si v prihodnosti premislite - tudi nagradna igra ima podoben efekt. :)
Ocena:
Splošni vtis: Tudi strani, ki stavijo na organski prirast novih članov lahko cvetijo. Marsikatera (tudi slovenska) stran je dokaz temu. Potreben je večji trud vendar pa nam bo v zadoščenje dejstvo, da so vsi naši oboževalci to tudi izven meja Facebooka. Zatorej tipkovnico in miško v roke in še bolj pridno naprej. Sam ne dvomim v lep uspeh.
Ocena:
Če bi tudi sami radi iz vaše Facebook strani naredili uspešno poslovno zgodbo nas kontaktirajte. V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo tudi samo na eno pravo, debatno kavo.
Družabna omrežja, Matej Špehar s.p.
Kersnikova ulica 14, 1233 Dob,
E-pošta: info@matejspehar.si