Fotografije so najbolj učinkovita FB aplikacija
23. 12. 2011
Danes se trendi menjajo hitreje kot kadarkoli. Trenutno v vrstah amaterskih in (semi)profesionalnih fotografov opažamo velik prirast. Cene solidne fotografske opreme padajo, tako da je vsaj osnovna tehnologija dostopna že praktično vsakomur, ki si to zares želi. Talent nasproti želji deluje kot zanemarljiv faktor.
In prav take (pogosto tudi iracionalne) trende moramo community managerji prepoznati pred ostalimi in jih izkoristiti v naš prid.
Pri Fotosalon.si surfajo na tem valu novih fotografov ali jih je le-ta pustil za seboj? Poglejmo.
Link: www.facebook.com/fotosalon.si
Zid: Vsebina objav je zelo primerno izbrana za vašo ciljno publiko, termin objav je konstanten. Vendar pa so objave večinoma predolge, ne vsebujejo klica k dejanju in tako obiskovalca premalo angažirajo. Imate zelo aktivno bazo, zato jo poskusite maksimalno izkoristiti. Poskusite nekaj fotografskih trikov ponuditi tudi na zidu, s tem boste na svoje tečaje lažje pridobili neodločene fotografe z manj izkušnjami.
Ocena:
Interakcije: Interakcij je glede na pretekle objave v zadnjem obdobju manj. Če ne poskrbimo, da so naši uporabniki z nami v konstantnem stiku bo naš doseg iz dneva v dan plahnel. Zato je potrebno veliko dela, da število interakcij ostaja vseskozi visoko. Popravite napake iz zgornjega odstavka, predlagam tudi, da obdržite frekvenco objavljanja foto albumov, ki nam preko ogledov zvišujejo edgerank.
Ocena:
Zavihki: Zavihek dobrodošlice je lep, lahko bi podal uporabniku nekaj dodatnih razlogov, zakaj se pridružiti strani. On-facebook prijava je dobra ideja, saj uporabnikom skrajša pot do udeležbe na seminarju oziroma delavnici. Predlagam, da se z nekimi praktičnimi nasveti za začetnike fotografije lotite tudi Youtube filmčkov - zanje obstaja nekaj dobrih že narejenih zavihkov.
Ocena:
Uporabniki: 30 novih uporabnikov na mesec je številka, ki bi lahko bila tudi nekoliko večja. Predlagam, da k obstoječi vsebini dodate tudi nekaj vsebine, ki bo bolj zanimiva za fotografe z manj kilometrine. Tako boste povečali svojo potencialno bazo uporabnikov, starim mačkom fotografije pa verjetno hitra osvežitev znanja tudi ne bo preveč v napoto.
Ocena:
Splošni vtis: Vsebina na strani je zelo zanimiva, vedno več je tudi zanimanja za fotografiranje - tako iz strani posameznikov, ki se s tem želijo ukvarjati profesionalno, kot tudi amaterjev. Izkoristite to priložnost in s pridno in tehnično brezhibno komunikacijo polovite vse tiste fotografske navdušence, ki se vam še niso pridružili.
Ocena:
Če bi tudi sami radi iz vaše Facebook strani naredili uspešno poslovno zgodbo nas kontaktirajte. V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo tudi samo na eno pravo, debatno kavo.
Družabna omrežja, Matej Špehar s.p.
Kersnikova ulica 14, 1233 Dob,
E-pošta: info@matejspehar.si