Revija Wellness

Naj vam nič ne uide! Zapišite svoj mail in tedensko
boste v e-nabiralnik dobili povzetek člankov na strani.

Kako do pravega FB užitka?

15. 12. 2011



Tisto, kar vidijo vaši Facebook prijatelji (objave, slike, videi) naj predstavlja maksimalno 20% vašega časa, preostanek pa namenite analizi preteklih objav, skrbnemu planiranju objav za naprej in iskanju novih in svežih idej.

Prepletite Facebook z delom, ki ga običajno opravljate, ob enem pa ne pustite, da vaša dnevna rutina posega v Facebook čas (sicer je bolj verjetno, da se bo zgodilo obratno, pa vseeno - opozorilo velja). Danes gremo v svet masaž, jacuzzijev, savn, razvajanja..mmm, še koga vleče v prvi wellness center?

Link: www.facebook.com/wellness.revija

Zid: Objave so vsebinsko zelo raznolike, prav tako so dobro terminsko razporejene - na dan pride približno ena nova, daljših premorov pa ni. V pravilnem razmerju se poslužujete vseh možnih oblik komunikacije, ki jih ponuja Facebook (statusi, slike, video...), moti pa predvsem to, da veliko preskakujete iz slovenščine na angleščino in nazaj. Poskusite oblikovati boljše klice k akciji ter jih večkrat uporabljajte.

Ocena:

Interakcije: Interakcij je malo, saj pri objavah ni pravega poziva k akciji ali pa je ta popolnoma odsoten. Uporabnike je treba angažirati preden zaspijo, zato morda nagradna igra v tem trenutku ne bi bila odveč. S tem bi obudili del baze, ki spi, in pridobili nove člane, s tem pa bi si znatno izboljšali edgerank v odnosu do vaših Facebook prijateljev. Komunikacija bo potem lažje stekla, seveda ne brez določenih popravkov.

Ocena:

Zavihki: Zavihkov ni, oziroma obstaja en zavihek, ki pa ni urejen. Priporočam, da jih uredite čim prej: zavihek dobrodošlice (pozdrav novim obiskovalcem in poziv k lajkanju strani), zavihek za naročilo popravite (bodisi dodajte naročilnico, v najslabšem primeru pa vsaj lično sliko s pozivom k akciji in aktivno(!) povezavo do naročilnice na spletni strani), poskusite lahko tudi z Youtube zavihkom ali pa z zavihkom, na katerem bi bili uporabni nasveti za ljubitelje wellnessa.

Ocena:

Uporabniki: Le nekaj več kot 20 novih uporabnikov v mesecu in pol je lahko že znak, da bo treba nekaj spremeniti. Predlagam da se najprej posvetite zavihkom in kasneje objavam (le-te si splanirajte za en teden v naprej in prilagajajte sproti po potrebi). Ko tu končate svoje delo pa bi lahko prišla na vrsto še izvedba (manjše) nagradne igre.

Ocena:

Splošni vtis: Zagnanost in smisel za oblikovanje zanimivih statusov je pri vas takoj opaziti. Na žalost zmanjka nekaj tehničnega znanja in predvsem kilometrine. Zato predlagam, da vse vaše aktivnosti zapisujete v dnevnik, preko katerega boste lahko spremljali, kaj ste naredili dobro, in kje ste ga polomili ter se iz tega učili. Okviren plan objav si pripravite v naprej, s tem pa se boste izognili večjim časovnim razmakom med objavami in prehitremu pisanju objav, kar se dostikrat izkaže kot slaba praksa.

Ocena:


 



Follow Me on Pinterest

Analiza tedna je kratka, brezplačna inventura komunikacije na FB strani. Nanjo se lahko prijavite tukaj. Če bi tudi sami radi iz vaše Facebook strani naredili uspešno poslovno zgodbo nas kontaktirajte. V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti.