MoNiKa - Unikatni izdelki

Naj vam nič ne uide! Zapišite svoj mail in tedensko
boste v e-nabiralnik dobili povzetek člankov na strani.

Pogovarjajte se, ne prodajajte

22. 02. 2012



Facebook naj ne postane vaš katalog izdelkov. Če želite spletni katalog, ga boste z drugimi orodji naredili lažje in ga ohranili veliko bolj preglednega. Facebook je prostor, kamor se ljudje pridejo sprostit, klepetat ali obujat stara poznanstva, ne pa nakupovat.

Uporabniku je treba zadovoljit osnovne potrebe, zaradi katerih je prišel na Facebook, ko je ta cilj izpolnjen pa se šele lahko lotimo prodaje.

MoNiKa - Unikatni izdelki je h komunikaciji na Facebooku pristopila iz napačne smeri vendar pa se da zgodbo še vedno obrniti za 180 stopinj - njej in uporabnikom v prid, seveda. Spodaj je nekaj nasvetov, kako.

Link: www.facebook.com/pages/MoNiKa-Unikatni-izdelki/336637946350737

Zid: Objave niso dovolj redne in vsebinsko niso primerne. Uporabnika ne angažirajo, zato interakcij praktično ni. Poskrbite, da bo dogajanje na zidu bolj pisano, objavljajte bolj redno, več pozornosti posvetite predvsem vremenskim objavam. Objavam dodajte poziv k dejanju. Z vsako interakcijo uporabnik deli objavo med prijatelje. Zakaj jih prositi za deljenje, če lahko povsem subtilno in za uporabnika nezavezujoče dosežemo enak odziv. Predlagam, da si pogledate komunikacijo strani, ki so bile na analizi ocenjene s štirico ali petico, tam boste dobili veliko idej, kako komunicirati v bodoče.

Ocena:

Interakcije: Res da je baza majhna in da večjega števila interakcij ni pričakovati pa so le-te v tem trenutku kritičnega pomena. Prosite prijatelje, da vam pomagajo z interakcijami vsaj v začetku. Predvsem pa bo večje število interakcij prišlo z boljšo komunikacijo.

Ocena:

Zavihki: Na strani ni zavihkov. Predlagam, da si z brezplačnimi spletnimi orodji ustvarite zavihek dobrodošlice, ki je zelo pomemben del strani. Nove uporabnike namreč povabi k lajkanju strani. Ko enkrat uporabnik polajka stran je vaš (skoraj) za vedno. Škoda pa je uporabnikov, ki pridejo na vaša vrata in ne vstopijo. Vprašanje je, kdaj se bo ta uporabnik spet vrnil. Drug zavihek, ki bi ga predlagal pa je manjši katalog vaših izdelkov, tako da uporabnik lahko dobi hiter občutek, kam je prišel.

Ocena:

Uporabniki: v zadnjih dveh mesecih je povprečna rast uporabnikov okoli 30 na mesec (baza se je v dveh mesecih skoraj podvojila). Glede na to, da je stran še čisto sveža in da je na strani potekala nagradna igra bi številka lahko bila tudi višja. Konstantna rast uporabnikov je pomembna, saj so zaradi nje Facebookovi algoritmi prijaznejši do naše strani in jo pogosteje prikazujejo. Predlagam, da se bolj posvetite objavam na zidu in tako povečate število uporabnikov, ki pridejo zaradi vsebine.

Ocena:

Splošni vtis: Stran ima potencial, da zaživi kot majhna a vendar povezana komuna ljubiteljev unikatnih izdelkov. Vendar pa za enkrat tega potenciala ne izkorišča. Komunikacija je preveč prodajna, kar sodi med večje napake komuniciranja na družabnih omrežjih.Poleg komunikacije pa je potrebno popraviti še nekaj tehničnih pomanjkljivosti: skrajšajte url strani, zamenjajte profilno sliko za bolj ustrezno in si naredite zavihke. Navodila, kako to narediti, in osnovne smernice dobre komunikacije boste našli med brskanjem po tej strani.

Ocena:
 



Follow Me on Pinterest

Če bi tudi sami radi iz vaše Facebook strani naredili uspešno poslovno zgodbo nas kontaktirajte. V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo tudi samo na eno pravo, debatno kavo.








1

1