Nataša V. patchwork

Naj vam nič ne uide! Zapišite svoj mail in tedensko
boste v e-nabiralnik dobili povzetek člankov na strani.

So stroški za Facebook upravičeni

15. 02. 2012



Ena objava na dan nam ne vzame veliko časa, vendar pa samo 15 minut na dan na Facebooku ne bo dovolj za uspešno zgodbo. Poleg objavljanja je potrebo spremljati odziv, odgovarjati na vprašanja uporabnikov in si vzeti čas za konkretno analizo objav. Na ta način bodo naše prihodnje objave bolj kvalitetne. In le tako bodo stroški povezani s Facebookom zares upravičeni.

Pridnim delavcev vedno primanjkuje časa za Facebook. Kako čas bolje izkoristiti sprašuje Nataša V.

Link: www.facebook.com/pages/Nata%C5%A1a-V-patchwork/147155798657827

Zid: Objave niso dovolj frekventne (le 1-2 na teden) in nimajo poziva k dejanju. Sicer je obstoječa vsebina zelo dobra vendar pa bi morala biti za večji odziv bolj pogosta. Poskusite z vsaj eno objavo na dan. Dodatne vsebine naj bodo vremenskega značaja. Za boljši izkoristek časa predlagam, da si okvirni plan objav pripravite za en mesec in en teden vnaprej. Iskanje dobrih idej v zadnjem trenutku lahko vzame veliko časa.

Ocena:

Interakcije: Interakcij je zaradi relativno kvalitetne baze veliko, vendar pa za boljši izkoristek predlagam, da objavljate v času, ko je na Facebooku “rush hour”. Objave, ki so dodane pred deveto uro zjutraj ali okoli četrte ure popoldan so najmanj odzivne. Predlagam, da objavljate okoli 10-ih, popoldanske objave pa po 18-i uri (vse do 21-e ure). Poskrbite, da bo več objav opremljenih s pozivom k dejanju.

Ocena:

Zavihki: Zavihkov ni. Poskrbite, da boste uporabnikom ponudili vsaj najnujnejše zavihke. Zavihek dobrodošlice je obvezen in ga lahko s pravimi orodji naredite brezplačno in predvsem zelo hitro (se pa splača vanj vložiti nekoliko več časa, saj predstavlja prvi stik vaše strani z uporabniki). Predlagam tudi, da si uredite zavihek, na katerem boste lahko hitro in pregledno predstavili vaše izdelke in storitve, ki jih ponujate.

Ocena:

Uporabniki: V zadnjem mesecu se je pridružilo le nekaj več kot 15 novih uporabnikov, kar je absolutno premalo. Res je, da organska rast ni tako hitra, kot je rast pospešena z nagradno igro (zato pa so uporabniki bolj kvalitetni), vendar si premajhne rasti v nobenem primeru ne smete privoščiti. Z boljšimi in bolj rednimi objavami poskrbite za večjo viralnost strani, v kolikor bo rast premajhna pa se ozrite tudi po opciji nagradne igre. Oba pristopa bosta nekoliko revitalizirala bazo in prinesla nove člane, kar je zelo dobrodošlo v dani situaciji.

Ocena:

Splošni vtis: Žal je tako, da tudi na Facebooku velja rek “brez dela, ni jela”. Si pa lahko vaš delo marsikje olajšate:
- delo planirajte vnaprej: pomagajte si z mesečnimi in tedenskimi plani
- podrobno analizirajte delo: tako boste pridobili več izkušenj, kaj vaši uporabniki želijo in porabili manj časa, da spišete dobro objavo
- objave pripravite, ko imate čas, in jih objavite takrat, ko je na Facebooku “rush hour”
Uredite tudi zavihke, skrajšajte URL naslov ter prilagodite profilno sliko. Več o tem si lahko preberete tukaj.

Ocena:
 



Follow Me on Pinterest

Če bi tudi sami radi iz vaše Facebook strani naredili uspešno poslovno zgodbo nas kontaktirajte. V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo tudi samo na eno pravo, debatno kavo.








1

1