Facebook stran za nekoliko drugačne namene
11. 02. 2012
Večina ljudi na Facebooku uporablja svoje pravo ime in priimek in se predstavlja s svojo fotografijo kot sliko profila. Pod svoje lajke in komentarje se podpišemo kot mi in ne kot vzevek in iz Googla ukraden avatar, kot je to veljalo v časih spletnih forumov. Za večino podjetij, ki imajo stran na Facebooku, je to dobro, saj je število škodoželjnih komentarjev brez prave osnove manjše.
Je pa posel toliko težji za podjetja, katerih uporabniki so na tak ali drugačen način stigmatizirani (oziroma imajo vsaj tak občutek). Strani anonimnih alkoholikov pač ne moremo komunicirati na straneh, ki so v osnovi javne.To bi bil absurd, lahko pa seveda uporabimo zaprte skupine. Stran Zakonski in družinski inštitut se (vsaj deloma) srečuje tudi s tem problemom.
Link: www.facebook.com/pages/Zakonski-in-družinski-inštitut/144138745623463
Zid: Objave so redne, razmerje med prodajnimi in vremenskimi vsebinami je dobro. Jutranje objave lahko prestavite za eno uro, ko je na Facebooku že več ljudi. Zelo pogrešam poziv k dejanju. Administrator ima pri komunikaciji niti v svojih rokah. Postavite vprašanje, na katerega se bodo uporabniki odzvali. Povejte jim, naj lajkajo objavo. Poskusite na način, ki ni povezan s stigmatiziranim delom vaše prakse. Moj predlog: poskusite se predstavljati kot ambasador dobre volje, ki skrbi za dnevno dozo pozitivne energije.
Ocena:
Interakcije: Interakcij je premalo. V začetni fazi prosite prijatelje in sodelavce, da vam pomagajo z interakcijami. Nihče ne želi biti prvi, še posebej če so v igri negativne asociacije. Veliko bo k številu interakcij pripomogel tudi boljši poziv k dejanju pri objavah.
Ocena:
Zavihki: Zavihkov ni. Zavihek dobrodošlice je zelo pomemben in z uporabo pravilnih orodij ga ni težko narediti. Predlagam tudi, da naredite zavihek s klepetalnico, kjer bi lahko ljudje anonimno klepetali med seboj in si delili nasvete. Gre za korak nazaj proti forumaškim časom, vendar bi bil ta korak za vas lahko zelo dobrodošel.
Ocena:
Uporabniki: V nekaj več kot enem mesecu se je pridružilo le 10 novih uporabnikov. Rast je premajna in brez konstantnega dotoka novih uporabnikov stran počasi izgublja ugoden položaj pri Facebookovih algoritmih. Kar pomeni, da to lahko vpliva tudi na obstoječe uporabnike, ki so se strani pridružili že pred časom. Število uporabnikov boste dvignili s spodbujanjem dogajanja, kar bo sprožilo viralo, ali z nagradnimi igrami.
Ocena:
Splošni vtis: Ljudje si pač neradi priznamo, da imamo probleme v družini ali zvezi. Še težje to priznamo drugim. Zakonskih težav - pa čeprav so še tako pogoste - se še vedno drži neka stigma. In ta odbija uporabnike. Tega se morate zavedati pri komunikaciji in komunicirati tako, da to stigmo izničite. Pripravite prijazen zavihek dobrodošlice za vaše uporabnike, skrajšajte URL vaše strani, komunicirajte še bolj pozitivno in pogosto uporabljajte poziv k dejanju z jasnimi asociaciami na pozitivne stvari v življenju. Tudi če je potrebno skomunicirati kaj težavnega. :)
Ocena:
Če bi tudi sami radi iz vaše Facebook strani naredili uspešno poslovno zgodbo nas kontaktirajte. V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo tudi samo na eno pravo, debatno kavo.
Družabna omrežja, Matej Špehar s.p.
Kersnikova ulica 14, 1233 Dob,
E-pošta: info@matejspehar.si