Iščete novo službo? Morda vas čaka na Facebooku!
27. 02. 2012
Še posebej v tujini, si vedno več ljudi pomaga pri iskanju zaposlitve tudi z družabnimi omrežji. Ker gre za enostaven, hiter in poceni pristop ga uporabljajo tudi nekateri delodajalci. V Sloveniji na tem področju nekoliko zaostajamo, vendar zaostanek za najbolj razvitimi državami hitro zmanjšujemo. V prihodnjih letih je pričakovati velik porast uporabe družabnih omrežij (Facebook, Twitter, LinkedIn) za iskanje zaposlitve oziroma zaposlenih.
Atama Agencija za zaposlovanje ima svoje korenine krepko v analognem svetu vendar pa se zaveda digitalne prihodnosti, ki predstavlja veliko priložnost ob enem pa cel kup pasti. Pa poglejmo, kako jim gre.
Link: www.facebook.com/agencija.atama
Zid: Objave so redne, v povprečju uporabnike pričaka na zidu ena objava na dan, kar je primerna frekvenca. Število objav lahko zvišate, vendar le v primeru, da poiščete ustrezno vsebino, s katero boste to storili. Vsebine so kvalitetne, pogrešam pa pogostejšo uporabo poziva k dejanju, saj trenutne vsebine uporabnika slabo angažirajo. Jutranje objave bodo najbolj odzivne, če jih objavite šele nekaj pred deseto uro in ne okoli 8-ih, kot je v navadi do sedaj.
Ocena:
Interakcije: Interakcij je v splošnem malo vendar pa so na določen tip objav uporabniki zelo odzivni. To kaže na to, da vaša baza ni neodzivna samo po sebi, potrebuje le pravo motivacijo, da se oglasi. Prilagodite tudi ostale objave tako, da jih opremite s pozivom k dejanju ali pa da odprete debato o pereči temi. Skrbno spremljajte objave z največ interakcijami in poskusite določiti, kaj je tisti dejavnik, ki pri vaših FB prijateljih najbolje deluje.
Ocena:
Zavihki: Zavihkov ni. Predlagam, da si naredite zavihek dobrodošlice, ki naj na hitro povzame bistvo vaše agencije in uporabnika povabi h kliku na gumb “všeč mi je”. Poleg tega predlagam še zavihek, na katerem bodo izpisana zadnja prosta dela ter zavihek s kratkimi nasveti iz področja delovnega prava in iskanja zaposlitve. Tako uporabnik ostane na Facebooku, ob enem pa mu lahko postrežete z veliko količino informacij, ki jih iskalec zaposlitve, zaposleni ali delodajalec v tistem trenutku potrebuje. Vse to na hiter in pregleden način.
Ocena:
Uporabniki: V skoraj dveh mesecih se je strani pridružilo le 14 novih uporabnikov. Glede na relativno veliko začetno bazo je ta številka premajhna. Predlagam, da uporabnike oživite z dobro zasnovano nagradno igro. Ta bo poskrbela, da na stran pride dotok svežih članov, na drugi strani pa bo od mrtvih oživila stare člane, ki vaših objav ne prejemajo več. Če po koncu nagradne igre nadaljujete s kvalitetno komunikacijo bo baza ostala aktivna, zato predlagam, da pred nagradno igro že testirate drugačne pristope k komunikaciji, da vidite, kaj se v vašem primeru najbolje obnese.
Ocena:
Splošni vtis: Komunikacija je simpatična vendar tehnično nedovršena. Veliko dela bo tudi z ureditvijo strani, priporočam naslednje korake:
- zamenjava profilne slike za bolj ustrezno, pokončno sliko
- ureditev zavihkov
- postavitev Facebookovih socialnih vtičnikov na spletno stran
- izvedba nagradne igre
Ocena:
Če bi tudi sami radi iz vaše Facebook strani naredili uspešno poslovno zgodbo nas kontaktirajte. V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo tudi samo na eno pravo, debatno kavo.
Družabna omrežja, Matej Špehar s.p.
Kersnikova ulica 14, 1233 Dob,
E-pošta: info@matejspehar.si