FRODDO SHOES

Naj vam nič ne uide! Zapišite svoj mail in tedensko
boste v e-nabiralnik dobili povzetek člankov na strani.

Kako se s Facebookom ukvarjajo pri sosedih?

30. 01. 2012



Verjetno najlepša stvar Facebooka je, da je globalen. Imate prijatelja na drugem koncu sveta in želite z njim ostati v stiku? Ni problema, dokler ima prijatelj Facebook račun. In takih je že skoraj milijarda. Popolnoma enako velja za blagovne znamke.

Ni važno, kje se nahajate vi in kje se nahaja vaš trg. S Facebookom dosežete ljudi v kateri koli državi. Nekaj, česar z obcestnimi plakati ne morete (če nimate ravno budžeta Coca Cole).

Kot dokaz, da Facebook ne pozna meja je tokrat med analizami prijavljena tudi hrvaška stran - Froddo shoes.

Link: www.facebook.com/froddo.shoes

Zid: Čeprav objave lepo sledijo neki rdeči niti in je komunikacija vsaj vsebinsko zelo homogena pa konstantnost glede objavljanja predstavlja velike težave. Za najboljši učinek je potrebno objaviti vsaj eno objavo na dan. Dodatne vsebine naj bodo vremenskega značaja. Pogrešam tudi poziv k dejanju in pa kratek komentar, ko na zidu delite povezave na zunanje strani.

Ocena:

Interakcije: Interakcij ni malo, vendar opažam, da so objave, ki so vremensko usmerjene, bolj odzivne. Poskusite ugotoviti, kaj vaše Facebook prijatelje zanima poleg obutve. Poskusite z bolj neformalno komunikacijo in razširite področje, iz katerega črpate objave. Tako boste uporabnikom bolj zanimivi, saj komunikacija ne bo monotona.

Ocena:

Zavihki: Zavihki so lepo urejeni, v svojo stran ste vključili tudi druge kanale, kot so Youtube in Twitter. Taka povezljivost se v večini primerov izkaže kot pozitivna. Vendar pa imam dve pripombi, ki sicer na oceno ne bosta vplivali:
- če uporabljate fan-gate naj bo vsebina za tiste, ki so stran polajkali drugačna od vsebine za nove člane. Na njem je lahko zahvala, koda za popust, ipd. V kolikor želite ta korak preskočiti pa uporabite zavihek brez fan-gatea, v tem primeru bo uporabnik po kliku na “všeč mi je” preusmerjen na zid strani;
- odstranite zavihke, ki jih ne uporabljate več. Sicer so sedaj skriti vendar pa lahko pustijo slab vtis na uporabniku, ki jih po naključju najde. Zavihek lahko z enim klikom namestite nazaj v nastavitvah strani.

Ocena:

Uporabniki: Okoli 200 novih uporabnikov mesečno je lepa številka, še posebej če je taka organska rast (nagradne igre na zidu nisem zasledil). Poskusite obdržati ta ritem. Pomagajte si s tiskovinami, spletno stran bolje opremite s Facebookovimi socialnimi vtičniki, ipd. Nagradna igra, kot jo imate trenutno na strani, bi z nekaj prilagoditvami lahko preselili na Facebook. Zanimiva igra povezana z neskončnimi možnostmi za viralo preko družabnega elementa bi imela na Facebooku veliko večji efekt kot na spletni strani.

Ocena:

Splošni vtis: Facebook je na Hrvaškem za stopnjo bolj razvit, kot v Sloveniji (tako iz vidika povprečnega uporabnika, kot tudi podjetij, ki imajo na Facebooku svojo stran). To se dobro vidi tudi na strani Froddo shoes, čeprav njihova komunikacija ni med najboljšimi. Konkurenca je pri naših južnih sosedih velika, zato se je potrebno še toliko bolj potruditi. Mislim, da pri Froddo shoes še niso pokazali vsega, kar znajo.

Ocena:
 



Follow Me on Pinterest

Če bi tudi sami radi iz vaše Facebook strani naredili uspešno poslovno zgodbo nas kontaktirajte. V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo tudi samo na eno pravo, debatno kavo.








1

1