Kako gre skupaj sodobno omrežje in starine? Odlično!
22. 01. 2012
Prvi dnevi naše strani na Facebooku so verjetno najbolj pomembni dnevi v njeni zgodovini. V tem kritičnem obdobju moramo pridobiti zadostno število uporabnikov, da bodo ti začeli na naši strani ustvarjati vsebino (komentarje, lajke, objave). V kolikor ne dosežemo kritične mase teh interakcij ne bo, kar lahko pomeni stagnacijo ali postopen upad strani.
Stran Starine je še čisto sveža, sodi med najmlajše strani, ki smo jih imeli na analizi v naši hiši. Začetki so - tako kot drugje - na Facebooku lahko zelo težki. Upam, da bodo napotki iz te objave administratorjem v pomoč pri tem, da stran resnično zaživi.
Link: www.facebook.com/starinar
Zid: Objave na zidu so premalo frekventne. Z dodatnimi vremenskimi vsebinami in zanimivimi objavami s področja starinarstva dvignite število objav na (vsaj) eno na dan. Za večji odziv na objave čim večkrat uporabljajte poziv k dejanju. Oboževalcem direktno ali na subtilen način povejte, da od njih želite lajk, komentar, mnenje... So pa trenutne objave z izjemo odsotnosti poziva k dejanju dobro izvedene.
Ocena:
Interakcije: V vaši branži na Facebooku praktično ni konkurence, zato ima vaša stran potencial, da postane nosilka dogajanja med zbiralci in prodajalci starin. To se že pozna, saj je število interakcij glede na velikost baze dokaj visoko. Z gradnjo baze in uporabo primernih tehnik pri pisanju objav se bo število interakcij lahko močno povečalo.
Ocena:
Zavihki: Zavihek dobrodošlice je oblikovno lep, vendar pa mu v slabost lahko štejemo odsotnost poziva k dejanju. Zavihek dobrodošlice naj nove obiskovalce na hitro seznani z vsebino strani (to je pri vas dobro urejeno) ter jih povabi k kliku na gumb “všeč mi je”. Predlagam tudi, da si naredite zavihek s predstavitvijo eksponatov, ki so trenutno na voljo. Sicer se da to rešiti tudi s foto galerijo, vendar ta čez čas postane nepregledna in jo je težko administrirati.
Ocena:
Uporabniki: V zadnjih dveh mesecih se je strani pridružilo le 16 novih uporabnikov. Glede na velikost začetne baze je to relativno gledano visoka številka, vendar pa bo treba sploh v začetku več truda vložiti v pridobivanje baze. Ena izmed največjih napak nastopa na Facebooku je komuniciranje z občutno premajhno bazo uporabnikov. Angažirajte svoje prijatelje, znance in sodelavce, da vam pomagajo v prvih tednih in morda mesecih.
Ocena:
Splošni vtis: Stran je še zelo mlada, zato je potrebno uporabiti drugačen pristop, kot pri “zrelih” straneh. Vaš primarni cilj naj bo pridobitev zadostnega števila članov v svoje vrste, da dvosmerna komunikacija lahko steče. Ko bazo napolnite pa sledi sprememba taktike - ponujati začnete kvalitetne vsebine, ki uporabnika v največji možni meri angažirajo. Vaš cilj postane čim večje število interakcij, saj te prožijo viralo in ohranjajo stran in njene uporabnike vitalne.
Ocena:
Če bi tudi sami radi iz vaše Facebook strani naredili uspešno poslovno zgodbo nas kontaktirajte. V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo tudi samo na eno pravo, debatno kavo.
Družabna omrežja, Matej Špehar s.p.
Kersnikova ulica 14, 1233 Dob,
E-pošta: info@matejspehar.si